هشدار وزیر دارایی اسرائیل نسبت به خروج از کابینه ائتلافی

هشدار وزیر دارایی اسرائیل نسبت به خروج از کابینه ائتلافی

خبرگزاری تسنیم: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «آینده اینجاست» هشدار داد که در صورت تحمیل افزایش مالیات ها، از کابینه ائتلافی کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، «یائیر لابید» گفت که حزب وی به دنبال بروز بحران ائتلافی و یا به جلو انداختن برگزاری انتخابات نیست اما اگر افزایش مالیات ها بر این حزب تحمیل شود، ما نیز از کابینه خارج خواهیم شد.

لابید در بخش دیگری از اظهاراتش نسبت به تصمیم «گدعون ساعر» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی برای کناره گیری از سیاست ابراز تاسف کرد و افزود که امیدوار است ساعر در آینده به عرصه سیاست بازگردد.

این اظهارات لابید ظهر امروز پنج شنبه در جلسه فراکسیون پارلمانی وی در تل آویو مطرح شد.

پیش از این روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اختلافات نتانیاهو و لابید در خصوص بودجه سال 2015، نوشت که اعضای حزب لیکود ترس از آن دارند که لجاجت لابید درباره بودجه سال آینده به ایجاد نوعی بحران سیاسی منجر شود که در نهایت نیز به فروپاشی کابینه ائتلافی به ریاست نتانیاهو با هدف برگزاری انتخابات زود هنگام منتهی خواهد شد.

این روزنامه نوشت: نتانیاهو خواهان بودجه اضافی برای وزارت جنگ است حتی اگر این امر به افزایش مالیات ها و خدشه وارد کردن به قانون مالیات بر ارزش افزوده منجر شود، اما یائیر لابید وزیر دارایی با تحمیل مالیات های بیشتر بر اسرائیلی ها مخالف است و در عین حال با ارائه بودجه به وزارت جنگ به منظور حل و فصل موضوع مربوط به تونل های واقع در مرز غزه موافق می باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان