ارتش سوریه قدرت کافی برای جنگ بیش از ۱۰ سال را دارد

ارتش سوریه قدرت کافی برای جنگ بیش از 10 سال را دارد

خبرگزاری تسنیم: یک سیاستمدار لبنانی تاکید کرد که نیروهای ارتش سوریه در سراسر سرزمین این کشور گسترده شده اند ولی توانایی مبارزه با داعش، گروه‌های وابسته به القاعده و سایر گروه‌های تندرو را برای بیش از ۱۰ سال دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی استار، یک سیاستمدار لبنانی که نامش فاش نشده است تصریح کرد که ارتش سوریه می تواند برای مدت بیش از 10 سال بجنگد.

بر اساس این گزارش نیروهای دولتی سوریه هم اکنون با چالش مربوط به مقابله با داعش روبرو هستند. داعش پیش از آغاز حملات خود به عراق در ژوئن 2014 میلادی با ارتش سوریه در حال جنگ بوده است.

داعش که بخش های زیادی از اراضی سوریه و عراق را تصرف کرده در ژوئن 2014 در اراضی تصرف شده خلافت اسلامی اعلام کرده است. در ماه اوت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دستور حملات هوایی محدود به مواضع داعش در شمال و غرب عراق را صادر کرده است.

10 سپتامبر اوباما راهبرد خود را برای شکست داعش اعلام کرد که شامل تشکیل ائتلاف بین المللی علیه داعش و حملات هوایی به مواضع این گروه در سوریه بوده است. اوباما روز گذشته نیز اعلام کرد که واشنگتن شورشیان سوری را مسلح خواهد کرد و آموزش خواهد داد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان