رضوانی: نباید از شنا انتظار مدال داشت/ شرایط روحی ورزشکاران‌مان عالی است

رضوانی: نباید از شنا انتظار مدال داشت/ شرایط روحی ورزشکاران‌مان عالی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون شنای کشورمان تأکید کرد که نباید از ورزشکاران این رشته در بازی‌های آسیایی انتظار کسب مدال داشت.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون درباره وضعیت کاروان شنای ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اظهار داشت: مظلوم‌ترین رشته و کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها رشته شناست. ما حدود 9 ماه است که در اردوها و تمرینات حضور داریم و کاملاً بدون سر و صدا و حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: شرایط بدنی و روحی ورزشکاران ما بسیار خوب است و خدا را شکر همه از روحیه‌ای عالی برخوردار هستند. فردا نیز در رشته 100 متر کرال پشت آقای چاووشی‌فرد استارت شنا را برای ایران خواهد زد و بعد از او دیگر ورزشکاران‌مان به نوبت کار خود را آغاز می‌کنند.

رئیس فدراسیون شنای کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا در این رشته شانس کسب مدال داریم یا نه، گفت: ما در ورزش‌های آبی هیچ وقت نتوانسته‌ایم در بازی‌های آسیایی مدال کسب کنیم و در این دوره نیز نباید توقع مدال داشته باشیم. ما حرکت‌مان را از 2 سال پیش آغاز کرده‌ایم و قصد داریم شنا در سال‌های آینده برای ما افتخار آفرین شود.

رضوانی یادآور شد: جوان‌ترین ورزشکار کاروان ایران در رشته شناست.آرین عظیمی با 14 سال و 10 ماه در بازی‌های آسیایی شرکت کرده است.برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم، مطمئناً 2،3 سال دیگر نتیجه خواهد داد و می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی منظم و مدون شرایط خوبی در شنا به وجود بیاوریم.

وی تأکید کرد: اگر بتوانیم در این دوره از مسابقات رکورد ملی‌مان را افزایش دهیم کار بزرگی کرده‌ایم و اگر ورزشکاران‌مان به فینال برسند که یک افتخار بزرگ کسب شده است. شنا در این چند سال همیشه یک رشته حمایتی بوده و روزی که بتوانیم در این رشته مدال کسب کنیم، یعنی ورزش ایران چهره جدیدی به خود گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی