ژاوی: دل‌بوسکه مرا ناامید کرد/ انریکه قهرمان و ذاتاً‌ فرمانده است


ژاوی: دل‌بوسکه مرا ناامید کرد/ انریکه قهرمان و ذاتاً‌ فرمانده است

خبرگزاری تسنیم: هافبک کهنه‌کار بارسلونا برای اولین بار درباره شکنجه روانی که پس از ناکامی تحقیرآمیز تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل متحمل شد،‌ صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس فاش کرد که از ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا به خاطر میدان ندادن به او در جام جهانی 2014، تورنمنتی که ماتادورها با قبول دو شکست متوالی از جمله باخت تحقیرآمیز 5 بر یک برابر هلند در بازی نخست، ناراحت است. دل‌بوسکه در بازی اول تیمش برابر هلند ژاوی را به میدان فرستاد اما در بازی‌‌های بعدی او را روی نیمکت نشاند.

ژاوی در این خصوص به شبکه کانال پلاس گفت: بازی نکردن برابر شیلی ناراحت کننده بود. این دل‌بوسکه بود که بعد از یورو 2012 از من خواست دو سال دیگر در تیم ملی بمانم اما بعد از بازی مقابل هلند دیگر مرا به میدان نفرستاد و ناامیدم کرد.

این بازیکن 34 ساله در تابستان امسال تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت اما در نهایت ترجیح داد در نیوکمپ بماند. او در خصوص دلایلش برای اتخاذ این تصمیم و همچنین شایعاتی که درباره پیوستنش به بایرن مونیخ وجود دارد، اظهار داشت: من هرگز بارسلونا را ترک نمی‌کنم هرچند تصمیم نهایی را در مورد ماندن یا رفتنم افرادی دیگر می‌گیرند. در مورد بایرن مونیخ هم باید بگویم که من از این تیم هیچ چیزی پیشنهادی دریافت نکرده‌ام.

 ژاوی افزود: بارها فکر ترک بارسا به سرم زده اما در نهایت تصمیم گرفتم جایی بمانم که به آن تعلق خاطر دارم. به مسئولان باشگاه گفتم که نمی‌خواهم برای تیم دیگری در اروپا بازی کنم. اکنون هم می‌خواهم تا پایان دوران بازیگری‌ام در بارسلونا بمانم اما ببینیم چه می‌شود.

وی سپس اعتراف کرد که از کار کردن زیر نظر لوئیس انریکه که در پایان فصل گذشته جای خراردو مارتینو را گرفت همانقدر لذت می‌برد که در دوران بازیگری‌اش زیر نظر پپ گواردیولا.

ژاوی در این باره گفت: من الان همان حسی را دارم که در کنار گواردیولا در سال 2008 داشتم. انریکه یک قهرمان و ذاتاً‌ یک فرمانده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon