هاشمی: تقویت شبکه اجتماعی دانشگاهیان ضروری است

هاشمی: تقویت شبکه اجتماعی دانشگاهیان ضروری است

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم سرمایه‌گذاری بر روی قشر فرهیخته جامعه و تقویت شبکه اجتماعی دانشگاهیان را ضروری دانست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع دانشگاهیان دانشگاه بناب با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، گفت: باید دانشگاه را به معنای واقعی کانون ترقی و پیشرفت جامعه تلقی کنیم و ضمن توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد، از ظرفیت آنها بهره‌‌مند شویم.

وی سرمایه‌گذاری بر روی قشر فرهیخته جامعه و تقویت شبکه اجتماعی دانشگاهیان را ضروری دانست و تاکید کرد: اگر در این مسیر متحمل هزینه نشویم روحیه امید و تلاش در آینده دچار ضعف می‌شود.

 هاشمی اظهار داشت: باید نقاط ضعف و تهدیدها را شناسایی کرده و بدانیم با داشتن سرمایه‌های معنوی، فرهنگ اصیل و تمدن ریشه دار می‌توان افق‌های پیشرفت و تعالی را طی کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد دفاع مقدس، گفت: ما معتقدیم ادامه‌دهنده راه شهیدان دوران دفاع مقدس هستیم و به عنوان وارثان بانیان آن دوران پرافتخار، با سلایق متفاوت در سنگر اقتدار و تعالی و پیشرفت کشورمان جهاد می‌کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون در جبهه‌ای قرار گرفته‌ایم که نیازمند دفاع مقدس هستیم چون در معرض خطر و تهدیدات فرهنگی دشمن قرار داشته و فداکاری و خودآگاهی لازم است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: اگر در فلسفه و چرایی دوران دفاع مقدس تفکر کنیم می‌فهمیم دفاع ما برای حفظ دستاوردها و جلوگیری از افول فرهنگی، علمی و معنوی بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon