صاحبی: به‌خاطر خرابی آسانسور ۲۲ طبقه را از پله‌ها رفتم/ توقیف سلاح‌ها دو روز زمان ما را گرفت

صاحبی: به‌خاطر خرابی آسانسور 22 طبقه را از پله‌ها رفتم/ توقیف سلاح‌ها دو روز زمان ما را گرفت

خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: توقیف سلاح‌های ورزشکارانمان در کره باعث شد دو روز از زمان خود را برای تمرین کردن از دست بدهیم.

احمد صاحبی در گفت‌وگو با اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، در خصوص وضعیت کاروان تیراندازی با کمان کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: خوشبختانه این شرایط فراهم شد که کمانداران کشورمان 6 روز قبل از آغاز رقابت‌هایشان در دهکده حاضر شوند ولی در بدو ورودمان به کره با برخی مشکلات روبرو شدیم.

وی افزود: زمانی که از دبی به سمت کره پرواز کردیم در فرودگاه این کشور به علت برخی مسائل امنیتی سلاح‌های ما را نگه داشتند و با 24 ساعت تأخیر آنها را تحویل ما دادند به همین دلیل دو روز از زمان خود را از دست دادیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: در حال حاضر تمرینات خود را آغاز کردیم و مشکلی وجود ندارد و بچه‌ها نیز عزم خود را جزم کردند تا فعل خواستن را صرف کنند.

صاحبی تاکید کرد: برخی مشکلات در محل اسکان ما و در دهکده ورزشکاران وجود دارد از جمله اینکه معمولا آسانسورها خراب است. به عنوان مثال اتاق من در طبقه 22 یکی از ساختمان‌های دهکده است که به علت خرابی آسانسور مجبور شدم تمام این طبقات را از پله‌ها بروم و این مسئله مشکل زیادی برای ورزشکاران ایجاد کرده است.

وی در پایان گفت: باید در نظر داشته باشیم که برگزاری کارهای بزرگ مانند میزبانی بازی‌های آسیایی همیشه با مشکلاتی روبرو است و به نظر می‌رسد کره جنوبی هنوز آمادگی برگزاری این گونه رقابت‌ها را ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon