استفاده از ۵ آمبولانس ویژه برای انتقال جانبازان در حج

استفاده از 5 آمبولانس ویژه برای انتقال جانبازان در حج

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حج و زیارت از بهره‌گیری این سازمان از ۵ آمبولانس ویژه برای انتقال جانبازان در حج خبر داد.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه از ویژگی‌های حج تمتع امسال استفاده از اتوبوس‌های ویژه جانبازان عزیزمان است اظهار داشت: به لطف خدا مشکلات سال گذشته را در این زمینه نخواهیم داشت، همچنین امسال 5 دستگاه آمبولانس ویژه را در خدمت گرفتیم که جانبازان عزیزی که احتمالاً با مشکلاتی مواجه هستند را توسط این آمبولانس‌ها منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: این آمبولانس‌ها در کل دارای 8 تخت هستند که جانبازان کشورمان می‌توانند به صورت خوابیده به عرفات منتقل شوند، سال گذشته یک یا 2 اتوبوس اجاره می‌کردیم، صندلی‌های آن را درمی‌آوردیم و به جای آن تخت می‌گذاشتیم که شرایط مناسبی نبود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه کار برای جانبازان مایه افتخار ماست ادامه داد: امسال این 5 دستگاه آمبولانس امکانات اکسیژن، تهویه خوب هوا و امکانات ویژه‌ای که ممکن است در شرایط ضروری نیاز باشد دارد.

اوحدی خاطرنشان کرد: چارهایی برای جانبازان در نظر گرفتیم که گردش هوا در آنها مناسب‌تر باشد؛ این چادرها تفاوت خوبی با چادرهای سال گذشته دارد، لذا در مجموع تلاش تمام کادر خدمت‌رسانی این است که امکانات مناسب برای بهره‌مندی از فریضه حج در اختیار  زائران قرار گیرد.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon