ایران رئیس کمیسیون بین‌المللی آبیاری شد

ایران رئیس کمیسیون بین‌المللی آبیاری شد

خبرگزاری تسنیم: در شصت و پنجمین اجلاس کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی (ICID) در کشور کره جنوبی، نماینده ایران به‌عنوان رئیس این کمیسیون جهانی برگزیده شد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در بیست و دومین کنگره بین‌المللی آبیاری و زهکشی و شصت و پنجمین اجلاس کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی که دیروز (شنبه 29 شهریورماه 93) در کره جنوبی برگزار شد، "سعید نیریزی" با کسب بیشترین آرا به سمت ریاست این کمیسیون برگزیده شد.
به‌گفته "سیداسدالله پرونداد اسداللهی" دبیرکل کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، جمهوری اسلامی ایران نزدیک به 50 سال است که عضو کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی بوده و این نخستین بار است که به ریاست این نهاد بین‌المللی انتخاب می‌شود.
وی افزود: انتخاب دکتر سعید نی‌ریزی به‌عنوان نماینده کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران برای ریاست کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی (ICID)، موفقیت علمی بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.
در شصت و پنجمین اجلاس کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی (ICID)، مهندس "ستار محمودی" قائم‌مقام وزیر نیرو، مهندس "محمد حاج‌رسولی‌ها "مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، نمایندگان وزارت نیرو و کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران حضور داشتند.
پیش از این، ریاست این کمیسیون را که هر سه سال یک بار انتخاب می‌شود کشور چین به‌عهده داشت.

انتهای پیام/*

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه