انصار حزب‌الله در طرح امر به معروف و نهی از منکر خود تجدیدنظر می‌کند

انصار حزب‌الله در طرح امر به معروف و نهی از منکر خود تجدیدنظر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی ناجا از جلسه رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با دبیرکل انصار حزب‌الله خبر داد و گفت:‌ پس از این جلسه مقرر شد انصار حزب‌الله روی طرح خود تجدید نظر کند و از قالب‌های رسمی کشور در این موضوع استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص فعالیت انصار حزب الله، اظهارداشت: پیرو درخواست انصار حزب الله برای دریافت مجوز فعالیت امر به معروف و نهی از منکر از پلیس امنیت ناجا، دبیر کل انصار حزب الله آقای "محتشم"، جلسه‌ای با رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه که نظرات دبیر کل انصار حزب الله درباره اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر نیز مطرح شد، مقرر شد انصار حزب الله روی طرح خود تجدید نظر و کرده و از قالب‌ها و ظرفیت‌های رسمی و موجود نظام استفاده کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت سازمان یافته می‌بایست با مجوز مراجع رسمی انجام شود و البته اهتمام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب همگانی امری پسندیده است که همواره نیروی انتظامی آن را ترویج کرده و از آمران و ناهیان حمایت قانونی به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon