تعرفه تماس و اینترنت رایگان ایرانسل برای حج ۹۳


تعرفه تماس و اینترنت رایگان ایرانسل برای حج 93

خبرگزاری تسنیم: مشترکین حاجیِ سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از تعرفه ۵۹۹ تومانی به ازای هر دقیقه تماس به هر مقصدی در ایران و تعرفه ۲۴۹ تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا و اینترنت رایگان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل از صبح روز جمعه 14 شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیم‌کارت ایرانسل، می‌توانند از تعرفه 599 تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران، تعرفه 249 تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا و اینترنت همراه رایگان و دریافت پیامک رایگان بعنوان مقرون‌به صرفه‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی حجاج ایرانی برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، مشترکین ایرانسل در کشور عربستان و در طی موسم حج ابراهیمی امسال، به ازای هر دقیقه تماس با استفاده از سیم کارت ایرانسل به هر مقصدی در داخل ایران و یا عربستان، 599 تومان و برای هر دقیقه تماس ورودی از ایران نیز تنها 599 تومان پرداخت خواهند کرد. ضمن آنکه امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز برای حجاج مشترک ایرانسل و با تمامی شبکه‌های تلفن همراه عربستان به صورت رایگان و نامحدود فراهم شده است، لذا حجاجی که از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند می‌توانند از بستر اینترنت و به صورت کاملا رایگان نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک با استفاده از نرم‌افزارهای مربوط اقدام نمایند.

این گزارش می‌افزاید: کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، لازم است برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل 24 ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری *111*1# را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز، برای فعال سازی خدمات رومینگ، می‌بایست با شماره 700 تماس بگیرند. استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon