بیش از ۶۲ هزار نفر در مدارس و خانه‌های معلم قم اسکان پیدا کردند


بیش از 62 هزار نفر در مدارس و خانه‌های معلم قم اسکان پیدا کردند

خبرگزاری تسنیم: رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در مجموع در ایام تابستان ۱۲ هزار و ۵۹۲ خانوار معادل ۶۲ هزار و ۹۶۰ نفر در مدارس و خانه‌های معلم قم خدمات اسکان دریافت کردند.

حسن عبدالهی مهر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به آمار اسکان فرهنگیان در مدارس استن قم اظهار کرد: در مجموع در ایام تابستان 12 هزار و 592 خانوار معادل 62 هزار و 960 نفر در مدارس و خانه های معلم خدمات اسکان دریافت کردند.

رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه آمار اسکان فرهنگیان استان قم 94 هزار و 442 نفر روز است، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: براساس نظارت و بازرسی های به عمل آمده در محل های اسکان فرهنگیان مسافران از خدمات ارائه شده رضایت زیادی داشتند.

عبدالهی مهر با اشاره به اینکه خدمات اسکان فرهنگیان در استان در 60 مدرسه ارائه می شد، بیان کرد: اسکان مسافران در 60 مدرسه و 413 کلاس انجام شد.

رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: آمار مسافران اسکان داده شده در مدارس استان قم 22 هزار و 33 نفر است که بر اساس آمارها میانگین اسکان این مسافران در استان قم یک روز بوده است.

وی زمان ارائه خدمات اسکان مسافران تابستانی در قم را از 1 تیرماه امسال تا 15 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: به جهت افزایش تعداد زائران و مسافران در روزهای پایانی ایام تعطیلات تابستانی تعدادی از مدارس تا 25 شهریور خدمات اسکان اضطراری را بر عهده داشتند.

عبدالهی مهر عنوان کرد: یکی از کارهای مناسبی که امسال برای اسکان زائران صورت گرفته بود ارائه راهنمای زائر به صورت نقشه با کروکی بود تا زائران برای رسیدن به محل اسکان در شهر دچار سردرگمی نشوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon