آئین‌نامه شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسید

آئین‌نامه شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسید

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید آئین نامه شورای عالی آموزش و پرورش برای ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس چند پایه به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد دیمه‌ور صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و ایثار در دبیرستان ولایت یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: 12 میلیون و600 هزار دانش آموزش در سراسر کشور امروز سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

محمد دیمه ور افزود: در سال تحصیلی جدید 370 هزار معلم در مدارس روستایی، شهری، عشایری، مرزی و چند پایه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید آیین نامه شورای عالی آموزش و پرورش برای 700 هزار دانش آموز در مدارس چند پایه به تصویب رسید که این آیین نامه متضمن پایش تعداد دانش آموزان مدارس چند پایه و تقویت مبانی علمی و تئوری است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: انسداد بی سوادی و جذب حداکثری دانش آموزان واجب التعلیم که به هر دلیل از درس خواندن بازماندند از دیگر برنامه های مد نظر وازتخانه است که در تمام استان ها و شهرستان‌های کشور کمیته‌هایی با مسئولیت استانداران و فرمانداران برای شناسایی، جذب و حمایت همه جانبه از خانواده ها به عمل خواهد آمد.

دیمه ور افزود: تلاش خواهیم کرد حتی یک نفر بی سواد در کشور نداشته باشید که در سال تحصیلی 92-93 وزارت آموزش و پرورش 98.9 درصد پوشش تحصیلی زیر داشت که با جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل این پوشش تحصیلی به حداکثر برسد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon