افت ۵ درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن

افت 5 درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن

خبرگزاری تسنیم: بازار امتیاز تسهیلات مسکن در روزجاری شاهد افت قیمت ۲ تا ۵ درصدی بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن مرداد۹۲ با بیشترین کاهش به نرخ ۹۱۵ هزار و ۱۸۱ ریال رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ شاخص فرابورس در معاملات امروز بازار سرمایه از رشد 0.5 درصدی برخوردار بود و به رقم 820.07 واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس هم با جابجایی 131.6 میلیون اوراق مبلغ 654 میلیارد ریال را ثبت کرد.
از سوی دیگر حق تقدم سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با معامله 5 میلیون سهم به ارزش 5.5 میلیارد ریال بیشترین حجم مبادلات را داشت و کمترین حجم معاملات هم به 3 شرکت بیمه ای پاسارگاد،کارآفرین و ما اختصاص داشت.
بر اساس پیام ناظر، نمادهای معاملاتی شرکت پخش البرز و اوراق مشارکت طرح مسکن مهر بانک مسکن و اوراق اجاره بوتان در روزجاری متوقف شدند. در همین میان نمادهای معاملاتی شرکت صنعتی مینو و بیمه های آرمان و کارآفرین با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد معامله شدند.
در بازار ابزارهای نوین مالی نیز بیشترین حجم معاملات را خرید و فروش 125 هزار اوراق اجاره قائد بصیر در دست داشت. از طرفی در بازار صندوق های قابل معامله (ETF) صندوق سرمایه گذاری آساس با جابه‌جایی 99 هزار و 983 واحد بیشترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش؛ بازار امتیاز تسهیلات مسکن نیز در اولین روز پاییز امسال شاهد افت قیمت 2 تا 5 درصدی بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن مرداد 92 با بیشترین کاهش به نرخ 915 هزارو 181 ریال رسید.
انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه