دشمن در صدد کمرنگ کردن "گفتمان ولایت" است

دشمن در صدد کمرنگ کردن "گفتمان ولایت" است

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ثارالله کرمان گفت: امروز دشمنان نظام تلاش بر این دارند "گفتمان ولایت" را کمرنگ کنند و شعار می‌دهند که ما هم در جنگ بودیم، اما محتوای افکار آنها هیچ خط و ارتباطی با اندیشه امام راحل (ره) ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ منصور الهی در آیین بزرگداشت سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل مجتمع پذیرایی سرو کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار دفاع مقدس و خیرمقدم به پیشکسوتان این عرصه، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر مسئولان از شما بازماندگان جنگ در دوران دفاع مقدس غافل شوند، به آتش قهر الهی خواهند سوخت»، گفت: توجه مسئولان به پیشکسوتان جهاد و شهادت یک وظیفه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ثارالله کرمان افزود: وضوح تکلیف بعد از دفاع مقدس در حوزه جنگ نرم و حفظ گفتمان امام (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی، دو مسئله مهم است که باید به آن توجه داشت.

سرهنگ الهی با بیان اینکه هر حرکتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد، در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی و امام (ره) و ولایت است، تصریح کرد: آنچه باید به عنوان تکلیف الهی به دنبال انجام آن باشیم، این است که اجازه ندهیم گفتمان‌های جدید، نقش گفتمان حقیقی انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه "ما انقلابمان را به جهان ثابت می‌کنیم" بیان کرد: برخی‌ها در آن ایام می‌گفتند مگر می‌شود انقلاب را صادر کرد و امام (ره) آن معمار و کارشناس سیاستمدار فرمودند ما تفکر انقلابی‌مان و اندیشه‌های ناب را به جهانیان صادر می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار کرد: شما مروج و حامی گفتمان امام (ره) بودید و امروز برخی دوران دفاع مقدس را تنها در محدوده جغرافیای جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند، در حالیکه حقیقت این است که انقلاب برای تفکر انقلابی و اندیشه‌های ناب، جایگاه ارزشی و اعتقادی پیدا کرده بود و دشمن نیز برای جلوگیری از این تفکر، به کشور حمله کرد.

سردار الهی با تاکید بر اینکه ما به عنوان پاسداران انقلاب باید همیشه آماده باشیم، زیرا جنگ پایان نپذیرفته است، افزود: امروز دشمنان نظام تلاش بر این دارند "گفتمان ولایت" را کمرنگ کنند و شعار می دهند که ما هم در جنگ بودیم، اما محتوای افکار آنها هیچ خط و ارتباطی با اندیشه امام راحل (ره) ندارد.

وی گفت: اندیشه و گفتمان امام (ره) این بود که ما اجازه نخواهیم داد محرومان و مستضعفان در زیر پای سلطه‌گران و سرمایه‌داران له شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه انقلابی بودن مهم نیست، بلکه انقلابی ماندن مهم است، خاطرنشان کرد: اگر در جنگ و دفاع مقدس چند سال ایستاده و مبارزه کردیم و امروز جانباز، آزاده و یا از خانواده شهدا هستیم، باید یادمان باشد که در گذشته بنا به تکلیف عمل کرده‌ایم و اگر ذره‌ای شک و تردید داریم باید برگردیم و اندیشه امام (ره) را خوب بررسی کنیم و بدانیم امروز در مسیر اندیشه امام چه اقداماتی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon