قهرمان طلایی اینچئون با استقبال مردم وارد آذربایجان‌غربی شد

قهرمان طلایی اینچئون با استقبال مردم وارد آذربایجان‌غربی شد

خبرگزاری تسنیم: محسن شادی قهرمان قایقرانی در بخش روئینگ بازی‌های آسیایی اینچئون ‌با ورود به فرودگاه ارومیه مورد استقبال مردم و مسئولان آذربایجان غربی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محسن شادی قهرمان روئینگ بازی های آسیایی 2014 اینچئون ساعاتی پیش در میان استقبال مردم، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی و معاون برنامه‌ریزی استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استان وارد فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

شادی در بدو ورود به فرودگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالم که همچون بازی‌های گوانگجو بار دیگر توانستم با مدال طلای بازی‌های اینچئون به میهن اسلامی ایران باز گردم و مطمئن بودم که همه هم استانی‌ها و به ویژه اعضای خانواده‌ام بی‌صبرانه منتظر ورودم به ارومیه و سپس زادگاهم نقده هستند.

وی افزود: مسابقات نسبت به دوره قبل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت شدیدی بین بازیکنان وجود داشت و من قبل از مسابقات شدیدا نگران حریف هندی بودم ولی دیدیم که روئینگ سوار کره جنوبی نیز آمده بود که مدال طلا را از من بگیرد که خوشبختانه این چنین نشد.

شادی گفت: مدت دو ماه است که کاملا از خانواده‌ام دور بودم و تمرینات خوبی در کشور چین داشتم که می‌توان گفت من 70 درصد میزان آمادگی خود را از اردوی خارج از کشور کسب کردم.

وی تصریح کرد: کسب این مدال‌ها و عناوین قهرمانی رفته رفته کار ما را سنگین‌تر و توقعات مردم را بالاتر می‌برد و مطمئنا باید برای آینده و حضوری موفق در رقابت‌های جهانی و المپیک برزیل تلاش بیشتری انجام داد.

بعد از ظهر امروز برای محسن شادی مراسم تقدیر و استقبال ویژه ای در شهرستان زادگاهش نقده برگزار می شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon