حدادی: اینچئون برای من شهر خوش یمنی است

حدادی: اینچئون برای من شهر خوش یمنی است

خبرگزاری تسنیم: قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: اینچئون برای من شهر خوش یمنی است چرا که در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار رکورد آسیا را در این شهر ارتقا دادم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، احسان حدادی پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی در نشست خبری گفت: خوشحالم که امروز توانستم مدال طلا بگیرم. امسال (سال 2014) سال خوبی برای من نبود چون در فصل زمستان 14 تا 15 کیلو از وزنم کم شد.

وی ادامه داد: من در سال گذشته فقط در مسابقات نیوریورک بالای 65 متر پرتاب کردم و امروز هم با رکوردی بالای 65 متر قهرمان شدم. این سومین مدال من در بازی‌های آسیایی است. کلا اینچئون برای من شهر خوش یمنی است چرا که در سال 2010 برای اولین بار رکورد آسیا را در این شهر ارتقا دادم.

پرتاب‌گر دیسک کشورمان پس از اینکه مدال خود را به روحانی، کیومرث هاشمی و محمود گودرزی تقدیم کرد، گفت: در دولت قبلی انگیزه‌ای برای تمرین کردم نداشتم و حتی یک سال پرتابی انجام ندادم اما پس از روی کار آمدن دولت جدید خوشحالم که مدال طلا گرفتم. من کشورم را دوست دارم و خوشحالم که مردم را خوشحال کردم. به این دلیل مدالم را به روحانی تقدیم کردم چون او باعث خوشحالی مردم شده است.

حدادی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا در یکی از پرتاب‌ها،‌ دیسک را فقط 55 متر انداخته است، عنوان کرد: زمانی که خواستم پرتاب را انجام بدهم دیسک روی دستم لیز خورد به خاطر همین چون می‌خواستم پرتابم خطا نشود فقط دیسک را پرتاب کردم و 55 متر رفت.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon