احمدی: علاقه ندارم دانشگاه تربیت‌مدرس را مانند اداره اجرایی مدیریت کنم

احمدی: علاقه ندارم دانشگاه تربیت‌مدرس را مانند اداره اجرایی مدیریت کنم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دانشگاه تربیت مدرس گفت: اساتید باید بر سرنوشت دانشگاه اثرگذار باشند و به هیچ‌وجه علاقه ندارم دانشگاه را مثل یک اداره اجرایی صرف اداره کنم.

محمدتقی احمدی سرپرست دانشگاه تربیت‌مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره نحوه انتخاب معاونان و مجموعه مدیریتی دانشگاه تربیت مدرس، اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس  سنت خوبی از دهه‌های قبل در این خصوص داشت، گرچه این سنت سال‌های اخیر به یک استنادی کنار رفت، اما من سعی کرده‌ام این سنت را احیا کنم.

وی افزود: در دانشگاه تربیت مدرس اساتید برجسته‌ای حضور دارند که می‌توانند در خیلی از سازمان‌های پیچیده بسیار توانا، تصمیم‌ساز، تصمیم‌گیر و اثرگذار باشند و در سطح کشور و حتی در سطح بین‌المللی از آنها استفاده شود.

سرپرست دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: هنر مدیریت این است که از خردجمعی استفاده کند و در جهت بهبود دانشگاه از آنها استفاده شود. تلاش می‌کنم از نظرسنجی اعضای دانشگاه حداکثر استفاده را داشته باشم، گرچه یک سری ضوابط مدیریتی وجود دارد که رئیس دانشگاه باید در انتخاب نهایی مسائلی را رعایت کند، اما پیش نیاز لازم برای هر تصمیم‌گیری کلان، پشتیبانی خردجمعی از اعضای هیئت‌علمی است.

احمدی در پایان گفت: اساتید باید بر سرنوشت دانشگاه اثرگذار باشند و به هیچ‌وجه علاقه ندارم دانشگاه را مثل یک اداره اجرایی صرف اداره کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon