به خاطر من میان مورینیو و دل‌بوسکه جنگی به پا نخواهد شد

به خاطر من میان مورینیو و دل‌بوسکه جنگی به پا نخواهد شد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی تأکید کرد فکر نمی‌کند موضوع مصدومیتش میان سرمربیان او در رده باشگاه و ملی جنگی به پا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود ابراز نگرانی اخیر ژوزه مورینیو، در خصوص آمادگی جسمانی دیه‌گو کاستا، این مهاجم اسپانیایی اعلام کرد آنقدر آماده هست که بتواند هم برای تیم باشگاهی و هم برای تیم ملی‌اش به میدان برود.

مورینیو در ابتدای هفته جاری گفت که نگران وضعیت جسمانی مهاجم ملی‌‌پوش خود است و از مسئولان تیم ملی اسپانیا خواسته به مهاجم پیشین اتلتیکومادرید استراحت بدهند و از او برای اردوهای بعدی جهت حضور در بازی‌های انتخابی یورو 2016 دعوت به عمل نیاورند.

کاستا اما می‌گوید برای اینکه برای ماتادورها به میدان برود مشکلی ندارد. او گفت: من فکر نمی‌کنم چنین جنگی رخ دهد. من در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون (سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا) 90 دقیقه بازی کردم و همه چیز روبه‌راه بود و وضعیتم خوب است و روز به روز بهتر هم می‌شوم. البته تصمیم نهایی را مورینیو می‌گیرد. من در طول هفته با فیزیوتراپ تیم سخت تلاش می‌کنم چون مدتی است که در پایم دردی را احساس می کردم.

کاستای 25 ساله در ادامه ابراز امیدواری کرد حرف و حدیث‌هایی که درباره تغییر ملیت او از برزیلی به اسپانیایی وجود دارد و همچنین متهم شدنش به بی‌تعصبی او نسبت به زادگاهش روزی خاتمه پیدا کند.

وی گفت: من به اندازه کافی به خاطر موضوع تیم ملی برزیل شنیده‌ام. حالا لطفاً‌ مرا به حال خودم بگذارید تا کارم را درست انجام دهم، حتی در تیم ملی اسپانیا. واقعیت این است که تغییر ملیت همان چیزی بود که من نیاز داشتم. امیدوارم در تیم ملی اسپانیا روزهای خوبی را تجربه کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon