مشحون: بازیکنان را تشویق کردم نه دعوا

مشحون: بازیکنان را تشویق کردم نه دعوا

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: با بازیکنان دعوا نکردم بلکه آنها را تشویق و خواهش کردم بازی خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار  اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، محمود مشحون پس از ارهیابی به فینال مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: خوشبختانه کاروان ایران هر روز مدال‌های خوشرنگ کسب می‌کند و امیدوارم این روند مدال‌آوری هر روز ادامه پیدا کند و جوانان شایسته ایران مدال‌های رنگارنگی را به دست آورند.

وی در خصوص دیدار فینال مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: روز جمعه مقابل کره جنوبی قرار می‌گیریم.  کره تا به حال ایران را نبرده و در تمام میادین مقابل ما شکست خورده اما این تیم در بازی جمعه از امتیاز میزبانی بهره می‌برد که خودش 30 درصد بازی است. قطعا در بازی جمعه تماشاگران و جو سالن به سود تیم میزبان خواهد بود و البته قضاوت داوران که امیدوارم از حیث داوری دچار مشکل نشویم و سوت‌های داور خارج از حواشی باشد. 

رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن تاکید بر اینکه تیم کشورمان نباید مقابل کره جنوبی بازنده باشد به دیدار شاگردان بچیروویچ مقابل قزاقستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه وقتی بچه‌ها بازی را سبک گرفتند کارشان سخت شد و در مسابقه‌ای که باید با 10 15 اختلاف پیروز می‌شدند با دو پنالتی به برتری دست یافتند با این حال برای بازی جمعه جای نگرانی نیست و قطعا تیم ما بهتر از این خواهد شد. 

مشحون خاطرنشان کرد: برتری در باز جمعه مقابل کره جنوبی نه تنها ارزش مدالی در هفدهمین بازی‌های آسیایی دارد بلکه آلبوم بسکتبال را کامل خواهد کرد.

وی به نقد عملکرد تیم بسکتبال ایران در مقابل قزاقستان پرداخت و افزود: متاسفانه تیم ما در این مسابقه دفاع خوبی نداشت و هر چه توپ به سمت سمت ما آمد گل شد. امروز روز خوب قزاق‌ها بود و روز بد ما.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: تیم ما تیمی است که از دفاعی قوی است و همانطور که دیدید در 4 ثانیه پایانی به تیم قزاقستان اجازه به رسیدن به امتیاز نداردند. قطعا تمام بازیکنان تیم ملی بسکتبال از انگیزه بالایی برخوردار بوده و به دنبال آن هستند که دل مردم را شاد کنند البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که بازی برد و باخت دارد و ممکن است در بازی جمعه هر اتفاقی رقم بخورد با این حال امیدوارم در این مسابقه پیروز شده و به مدال طلا دست یابیم.

مشحون در پاسخ به این سوال که نمی‌ترسید در بازی مقابل کره مشکلاتی داوری گریبانگیرتان شود گفت: من مسابقات کشتی و اتفاقاتی که در این بازی رقم خورد دیدم. ما در بازی روز جمعه محکوم به تحمل این شرایط هستیم و باید با توانایی بالا موفق به شکست کره شویم. 

وی ضمن تاکید بر اینکه دیدار مقابل قزاقستان ضعیف‌ترین بازی تیم بسکتبال ایران در هفدهمین بازی‌های آسیایی بود، یادآور شد: بازیکنان تیم ملی تصور می‌کردند می‌توانند خیلی راحت در این مسابقه پیروز شوند که به همین خاطر به مشکل خوردند و خیلی ناراحت این مسائل هستند.

مشحون در خصوص اینکه آیا به بازیکنان تیم ملی بسکتبال تذکر جدی در این خصوص داده است گفت: من با بازیکنان دعوا نکردم بلکه آنها را تشویق و خواهش کردم بازی خوبی به نمایش بگذارند. همه ما از جمله بازیکنان تیم ملی بسکتبال و شما خبرنگاران باید برای اهتزاز پرچم خوش رنگ کشورمان تلاش کنیم تا موفقیت‌های ورزش ایران بیشتر از این شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon