۲ متخلف رسانه‌ای از رسانه‌های داخلی هستند/ جزئیات قابل بیان نیست

2 متخلف رسانه‌ای از رسانه‌های داخلی هستند/ جزئیات قابل بیان نیست

خبرگزاری تسنیم: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۲ متخلف رسانه‌ای تحت تعقیب قرار گرفته به دستور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از رسانه‌های داخلی هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در حاشیه مراسم ختم همسر حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پاسخ به این سوال که دو متخلف رسانه‌ای تحت تعقیب قرار گرفته به دستور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مربوط به کدام رسانه‌ها هستند؟ گفت: فعلا جزئیات آن قابل بیان نیست.

وی افزود: این افراد از رسانه‌های داخلی هستند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش در سوریه گفت: دولت و ملت سوریه خود به تنهایی موفق‌ شده‌اند تروریست‌ها را سرکوب کنند و قطعا در برابر تهاجمات دیگران نیز پیروز بوده و در این صحنه حساس و پیچیده نیز پیروز خواهند بود.

جزایری در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و دخالت‌های بیگانگان در امور داخلی این کشور، خاطر نشان کرد: مردم افغانستان با توجه به تجاربی که دارند، اجازه نخواهند داد که خارجی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها در امورات داخلی آنها دخالت کنند.

وی همچنین در خصوص مقابله ایران با گروهک تروریستی داعش و احتمال همکاری ایران با آمریکا در این زمینه تصریح کرد: به هر حال داعش ساخته و پرداخته آمریکایی‌ها است و تروریست‌ها نیز امروز دست‌پروده داعشی‌ها هستند، منتها نوع ماموریت‌ آنها عوض شده است. معتقدیم اگر حمایت خارجی از تروریست‌ها نباشند آنها هیچ موفقیتی کسب نخواهند کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon