جزئیات حمایت‌ ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از طرح‌های پژوهشی اعلام شد

جزئیات حمایت‌ ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از طرح‌های پژوهشی اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از طرح‌های پژوهشی و کلان ملی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در راستای اهداف نظام در حوزه علوم شناختی برنامه‌های حمایت پژوهشی ستاد را در سه لایه تدوین کرده است.

 حمایت از طرح‌های کلان ملی و گروه‌های با سابقه علمی، پژوهشی متناسب با اولویت‌ها و نیازهای کاربردی این حوزه در لایه اول انجام می‌شود.

حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی گروه‌های حوزه‌های علمی مجاور که در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و یا دکتری به حوزه علوم شناختی وارد شده‌اند در لایه دوم صورت می‌گیرد، البته این مطالعات باید در راستای اولویت‌های ستاد انجام شود.

هدف ستاد در حمایت از طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه علوم و فناوری های شناختی در سه حوزه انجام می‌شود که حمایت از مطالعات پایه در زمینه موضوعات روز و مرتبط با مشکلات جامعه، طرح‌های پژوهشی توسعه فناوری و  حمایت از طرح های پژوهشی و توسعه فناوری که زیرساخت انجام طرح‌های دیگر هستند را در برمی‌گیرد.

با توجه به ماهیت این حوزه و شرایط کشور، حمایت‌های ستاد به گونه‌ای طراحی شده‌است که علاوه بر پشتیبانی از فعالیت‌های علمی محققان و استادان متخصص در علوم و فناوری‌های شناختی، زمینه‌های مهاجرت علمی محققان رشته‌های مربوطه  نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon