حوزه‌های علمیه فرهنگیان و دانش‌آموزان در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود

حوزه‌های علمیه فرهنگیان و دانش‌آموزان در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ها و اولویت‌های مهمی برای خود تعیین کرده که راه‌اندازی حوزه‌های علمیه فرهنگیان و دانش‌آموزان در سطح کشور از جمله این برنامه ‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی عصر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان، اظهار کرد: شهیدان مفتح و مطهری از پیشگامان وحدت حوزه و دانشگاه بوده اند و اعتقاد داریم که وحدت حوزه و آموزش و پرورش نیز می تواند در تقویت باورهای دینی و ارزشی در بین نسل جوان و نوجوان جامعه بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بایستی مدیریت، برنامه ریزی و اجرایی شود افزود: 22 عنوان برنامه در 4 محور درباره همکاری های این 2 نهاد مهم و اثربخش در جامعه تعریف شده ‌که بستگی به ظرفیت استان‌ها اجرا می‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، مشاوره مذهبی را یکی از ضرورت های تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: در این راستا به دنبال آن هستیم تا با آموزش تخصصی طلاب جوان، توانمند و علاقمند از حضور آنان در مدارس استفاده کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی حوزه های علمیه فرهنگیان و دانش آموزان تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برنامه ها و اولویت های مهمی برای خود تعیین کرده که راه اندازی حوزه های علمیه فرهنگیان و دانش آموزان در سطح کشور از جمله این برنامه ها است که پیگیر آن هستیم.

حجت الاسلام ملکی عنوان کرد: از آنجایی که هم فرهنگیان و هم دانش آموزان به یادگیری مطالب حوزه علاقه نشان دادند درصدد هستیم که این حوزه ها را در آینده راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon