مراسم بدرقه کاروان پاراآسیایی اینچئون در مشهد مقدس برگزار می‌شود

مراسم بدرقه کاروان پاراآسیایی اینچئون در مشهد مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان رضوی از برگزاری مراسم بدرقه کاروان غدیر به مسابقات پاراآسیایی اینچوئن در مشهد مقدس خبر داد.

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: مراسم بدرقه کاروان ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی موسوم به کاروان غدیر ساعت 15 روز دوشنبه 14 مهر ماه در محل سالن صبای صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی افزود: این کاروان پس از حضور در مشهد، ساعت 10 صبح در صحن کوثر حرم مطهر رضوی به زیارت ثامن‌الحجج (ع) می‌روند.

رضایی با اشاره به حضور 22 نفر از هیئت جانبازان و معلولان استان در ترکیب این کاروان، تصریح کرد: در رشته شنا شاهین ایزدیار، سیدمازیار ماضی، رضا آذرشب، علی نیکو، عرفان اسماعیلی به عنوان ورزشکار و مهدی ضیایی به عنوان مربی در ترکیب این کاروان حضور دارند.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال نشسته معصومه زارعی و مهدی بابادی به عنوان ورزشکار، مهری جانداری به عنوان سرمربی و سیدمهدی موسوی به عنوان داور و در رشته تنیس روی میز محمد کفشدارحسینی به عنوان مربی، در رشته تیر و کمان راضیه شیرمحمدی به عنوان ورزشکار و کلثوم غلامی به عنوان مربی و در رشته بسکتبال با ویلچر فاطمه عسکری و فاطمه کشمیری به عنوان ورزشکار اعزامی به این مسابقات هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: سعید رحمتی، حامد علیزاده و محمد عابد در رشته جودو و کامبیز محکم در رشته فوتبال و مصطفی محمدی‌اول و محمدحسین کریمی در رشته شنا ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان هستند که به این مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon