شنای اصفهان باید در مسابقات آسیایی آینده ۵ نماینده داشته باشد

شنای اصفهان باید در مسابقات آسیایی آینده 5 نماینده داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت شنا و واترپلوی اصفهان گفت: شنای اصفهان باید در مسابقات آسیایی آینده ۵ نماینده داشته باشد و همه باید تلاش کنیم که این اتفاق به سرعت صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهرزاد خلیلیان و دیگر پیشکسوتان این رشته صبح امروز ‌در مراسمی ویژه از جمال چاووشی‌فر شناگر ارزنده و کاپیتان اصفهانی تیم کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

رئیس هیئت شنای اصفهان در این مراسم اظهار کرد: ورزش شنای اصفهان به حضور فردی مانند چاووشی‌فر افتخار می‌کند و امیدوار هستیم که در 4 سال آینده اصفهان شاهد 5 شناگر مانند چاووشی‌فر باشد که البته خواسته ما بسیار دور و دست نیافتنی نیست زیرا استان اصفهان از مربیان کارآمدی برخوردار است.

مهرزاد خلیلیان تصریح کرد: از افتخارآفرینی و زحمات مداوم چاووشی‌فر که حاصل تمرینات و عزم فولادین این ورزشکار بوده، تشکر می‌کنیم و امید می‌رود در مسابقات آسیایی 2018 این شناگر اصفهانی را روی سکو ببینیم.

در ادامه مراسم، علی عرب شریفی پیشکسوت شنای استان اصفهان اظهار کرد: چاووشی‌فر نه تنها برای استان اصفهان برای برای ایران افتخار آفرینی کرد و رکوردی که او کسب کرد به نوعی همه را بهت ‌زده کرد و این جایگاه جای قدردانی و تشکر دارد.

مسعود جابرزاده رئیس کمیته شنای استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: باید از این شناگر اصفهانی بایت کسب این افتخار تجلیل کرد  به او خسته‌نباشید گفت، زیرا او تمرینات پی‌در‌پی و مداومی را پشت ‌سر گذاشت و بلاخره به نتیجه زحماتش دست پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، جمال چاوشی‌فر کاپیتان تیم ملی شنا ایران توانست رکورد ملی ماده 50 متر کرال پشت را یک بار و رکورد ملی ماده 100 متر کرال پشت را 2 بار در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی برای ایران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon