انتقاد امام جمعه اصفهان از یک پوشش


انتقاد امام جمعه اصفهان از یک پوشش

خبرگزاری تسنیم: شنیده شد که امام جمعه موقت اصفهان معتقد است که نباید حجاب را به‌گونه‌ای نشان داد که غیر عادی جلوه کند.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، روزنامه آرمان در ستون ویژه های خود نوشت:

شکایت نماینده خرم آباد از نماینده اردبیل

شنیده شد که نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت : از کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل به دلیل رفتارش، به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و در بیرون از مجلس نیز به قوه قضاییه شکایت خواهم کرد. ایرنا نوشت؛

«ابراهیم آقامحمدی» اظهارداشت: کمال الدین پیرموذن به نقل از من و در جلوی اسم من نوشت که نمی خواهم نطق داشته باشم یعنی آقای پیرموذن جعل کرده است. وی تاکید کرد: من این موضوع را پیگیری خواهم کرد. کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل دیروز پس از ایراد نطقش با ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد درگیری لفظی پیدا کرد که باعث شد آقامحمدی به پیرموذن ناسزا گوید. این درگیری لفظی به دلیل ایراد نطق پیرموذن به جای آقامحمدی در جلسه علنی مجلس بود که ظاهرا پیرموذن بدون هماهنگی با آقامحمدی نام خود را به عنوان ناطق می نویسد و سخنرانی می کند.
 
عکس «اخم احمدی‌نژاد» تقلبی است؟

شنیده شد که همزمان با برخی انتقادات از بی‌احترامی کامرون، نخست‌وزیر انگلیس به رئیس‌جمهور کشورمان، محمود احمدی‌نژاد در اینستاگرام عکسی از اخم خود را منتشر کرد؛ یک عکس کات شده که واقعیت را وارونه جلوه می‌دهد. خبرآنلاین با این مقدمه نوشت؛ زیر این عکس توضیح داده شده که این تصویر در دیدار با سایمون گس، دیپلمات انگلیسی گرفته شده است؛ عکسی که اکنون مشخص شده بیننده را به اشتباه می‌اندازد. اصل عکسی که احمدی‌نژاد منتشر کرده اکنون در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. در اصل این عکس، سایمون گس، مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس در کنار احمدی‌نژاد دیده می‌شود و فردی که احمدی‌نژاد به او اخم کرده، سایمون گس نیست. بنابراین احمدی‌نژاد هرگز به نماینده انگلیس در 1+5 چشم‌غُره نرفت!
 
خبر بد برای قراردادی‌های شرکتی

شنیده شد که فعلا قراردادی‌ها به فکر استخدام نباشند. خراسان در اینباره نوشت؛ پس از ارسال گزارش‌هایی از سوی تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به مدیران ارشد اجرایی مبنی بر درخواست مکرر نیروهای قرارداد شرکتی شاغل در واحدهای استانی برای تغییر وضعیت استخدامی آنها به قراردادی یا عناوین مشابه، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول مهم اجرایی تاکید شده است که موضوع تبدیل وضعیت فعلا قابل اقدام نبوده و دستگاه‌های مذکور هیچ گونه تعهد استخدامی به این نیروها ندارند.
 
جریمه 21 میلیون دلاری فوکر برای ایران

شنیده شد که شرکت هواپیماسازی «فوکر» به‌دلیل نقض تحریم‌های ایران با جریمه 21 میلیون دلاری روبه‌رو شده است. تسنیم نوشت؛ مقامات آمریکا و شرکت «فوکر» توافق کرده‌اند با جریمه‌ای به ارزش 21 میلیون دلار مناقشات پیرامون تخطی این شرکت هواپیماسازی هلندی از قوانین تحریم‌های آمریکا علیه ایران را حل و فصل کنند. دادستان‌های فدرال آمریکا می‌‌گویند با این شرکت به‌دلیل آنکه در ژوئن سال 2010 داوطلبانه تخلفاتش را افشا کرده بود، مدارا شده است.
 
دلالی به کتاب‌های درسی هم رسید

شنیده شد که مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتاب‌های درسی نیز همانند سایر اقلام از چشم دلالان دور نمانده و برخی از آنها کتاب‌ها را با چندبرابر قیمت پشت جلد به فروش می‌رسانند. ایرنا نوشت؛ سیداحمد حسینی با بیان اینکه پنج‌هزار و 400کتابفروشی امسال کار توزیع کتاب‌های درسی را به عهده داشتند، اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف کتابفروشی‌های سراسر کشور در ارتباط با گرانفروشی ارائه نشده است. وی با بیان اینکه کتابفروشی‌ها موظف به فروش کتاب‌های درسی بر اساس قیمت پشت جلد هستند، اضافه کرد: در ارتباط با دلالانی که ممکن است کتاب را به قیمت پشت جلد از کتابفروشی‌ها خریداری کرده و در بازار آزاد با چند برابر قیمت به فروش برسانند، نمی‌توانیم کنترلی داشته باشیم.
 
همسر سابق اولاند با افشاگری‌ میلیاردر شد!

شنیده شد که ولری تریه‌وله، همسر سابق رئیس‌جمهوی فرانسه بعد از کتاب خاطراتش از اولاند هم ثروتمندتر شده و از فروش کتابش پول زیادی به دست آورده است. مهر به نقل از تلگراف نوشت؛ ولری تریه‌ولر بانوی اول سابق فرانسه که ادعا کرده بود اولاند او را به خاطر پس‌زمینه ساده‌اش مورد تمسخر قرار داده بود، حالا با کتاب خاطراتش که نگاهی به دوران پردردسری که با او گذرانده می‌کند، حتی از رئیس‌جمهور هم ثروتمندتر شده است. کتاب «برای این لحظه ممنون» تبدیل به یکی از پرفروش‌های آمازون شده و به گفته ناشر این کتاب، از زمان انتشارش در ابتدای ماه سپتامبر تا به حال بیش از 442 هزار نسخه فروخته است. این کتاب خاطرات داستان رابطه 9 ساله او با اولاند، 18 ماهی که او در کاخ الیزه گذراند و همچنین جزئیات جدایی تلخ آنها را تعریف می‌کند. رابطه این دو وقتی به اتمام رسید که یک مجله خبر رابطه اولاند با بازیگری که 20 سال از او جوان‌تر بود را منتشر کرد.
 
نه تائید و نه تکذیب کرد!

شنیده شد که وزیر فرهنگ و ارشاد دولت احمدی‌نژاد احتمال ریاستش بر سازمان صدا و سیما را نه تائید و نه تکذیب کرد. ایلنا نوشت؛ سیدمحمد حسینی در حاشیه مراسم درگذشت همسر حجت‌الاسلام سعیدی در پاسخ به این سوال که شنیده شده ریاست سازمان صدا وسیما را برعهده خواهید گرفت، گفت: بنده این خبر را نه تائید و نه تکذیب می‌کنم. وی همچنین ادامه داد: در شرایط کنونی بنای صحبت درباره این موضوع را ندارم.
 
انتقاد امام جمعه اصفهان به یک پوشش

شنیده شد که امام جمعه موقت اصفهان معتقد است که نباید حجاب را به‌گونه‌ای نشان داد که  غیر عادی جلوه کند. خبرآنلاین نوشت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر درباره نمایش خانواده روحانیون در تلویزیون با پوشیه گفت: به نظر من هم اینگونه موارد غیرعادی است. یعنی اگر یک روحانی با یک نکته‌ها و رفتارهایی که افکار عمومی آن را رد می‌کند و از نظر آنها کار غیرعادی است، جالب نیست. خانواده روحانی هم باید در کنار او یک پوشش و حجاب اسلامی در حد آن مقداری که شرع مقدس الزام کرده است داشته باشد. زیادتر از آن اگر باشد یک مقدار غیرعادی جلوه می‌کند و با افکار عمومی و با فرهنگ عمومی ما در تضاد است و ممکن است موجب  برداشت‌های متفاوتی درباره اینها بشود. حجاب و پوشش باید عادی باشد؛ چراکه پوشش غیرعادی ممکن است تبعات منفی در جامعه داشته باشد.
 
مگر می‌شود نرخ‌ رشد 6/4 شده‌ باشد؟

شنیده شد که عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نطق میان دستور خود به بحث تورم و خروج از رکود پرداخت و گفت: دولت باید جلوی رشد بی‌رویه نقدینگی را بگیرد. نرخ 31 درصد یک سال گذشته نمی‌تواند به کاهش بیشتر رشد تورم و دست یافتن به تورم یک رقمی منتهی شود. اما نرخ رشد 6/4 درصد اعلام شده که در مطبوعات ذکر شده به‌شدت غلط و غلط‌ انداز است. مگر می‌شود نرخ رشد 5/8- درصد سال گذشته در سه ماهه اول سال 93 به 6/4 + رسیده باشد؟
انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon