دستگیری سارقان موتور سیکلت و لوازم داخل خودرو در زنجان

دستگیری سارقان موتور سیکلت و لوازم داخل خودرو در زنجان

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به دستگیری ۸ سارق در سطح شهرستان زنجان گفت: این سارقان متهم به ۱۲ سرقت در شهرستان زنجان هستند.

جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به دستگیرهشت سارق در سطح شهرستان زنجان، اظهار کرد: این سارقان، متهم به سرقت از لوازم خودرو، موتور سیکلت، سیم و کابل هستند.

وی با بیان اینکه در پی مراجعات مردم و شکایت از به سرقت رفتن لوازم داخل خودرو و موتورسیکلت موضوع پیگیری سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت: ابراز کرد: پلیس آگاهی استان زنجان در این رابطه عملیات اطلاعاتی خود آغاز به کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با بررسی شگرد سرقت‌های انجام شده عملیات اطلاعاتی خود را آغاز کرد، افزود: پلیس آگاهی اقدام به شناسایی سارقان سابقه دار کرد.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی استان زنجان با مشکوک شدن به سارقان سابقه دار آنها را شناسایی و تحت نظارت قرار داد، تصریح کرد: پلیس پس از کسب اطلاعات و مدارک لازم اقدام به دستگیری این سارقان خرد کرد.

رحمتی با اشاره به دستگیری سارقان موتور سیکلت و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان بیان کرد: موتور سیکلت‌ها و خودورهایی که لوازم آن به سرقت رفته بود فاقد لوازم بازدارنده و نگدارنده بودند.

وی عنوان کرد: از راکبان موتور سیکلت و خودرو تقاضا داریم حتما  برای وسیله نقلیه خود از لوازم هشدار دهنده استفاده کرده و وسیله نقلیه خود را در محیط‌‌‌های خلوت پارک نکنند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از شهروندان نیز با شکایت از به سرقت رفتن سیم و کابل‌ در ساختمان‌های نیمه تمام و بین شهری خود به پلیس مراجعه کرده بودند، خاطر نشان کرد: در این راستا نیز پلیس اقدام به بررسی و دستگیری این سارقان سیم و کابل کرد.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده به صورت انفرادی اقدام به سرقت کرده و جزء اعضای یک باند نبودند، گفت: هر هشت سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت‌های انجام داده اعتراف کردند.

رحمتی با اشاره به اینکه بسیاری از سارقان خرد در زنجان به دلیل اعتیاد دست به سرقت می‌زنند، اظهار کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که به دلیل تامین مواد مخدر مصرفی خود دست به سرقت می‌زدند.

وی افزود: این هشت سارق دستگیر شده پس از بازجویی‌های لازم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاء داده شدند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon