نمایش برج روشنایی مرتفع برای امداد شبانه در سوانح

نمایش برج روشنایی مرتفع برای امداد شبانه در سوانح

خبرگزاری تسنیم: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با برگزاری مانور تخصصی و نیز ارائه دستاوردهای جدید خود از جمله نمایش برج روشنایی مرتفع برای امداد شبانه در سوانح در غرفه این شرکت در جشنواره شهر آماده حضور پیدا کرده است.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، در غرفه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در جشنواره «شهر آماده» در برج میلاد، تجهیزات و ادوات مورد نیاز در شرایط بحرانی از جمله برج روشنایی، دیزل ژنراتور سیار، کیوسک سیار و تجهیزات همراه به صورت کوله‌پشتی به نمایش درآمده است. برج روشنایی ارائه شده در این غرفه، برای استفاده در شرایط بارانی و اماکن بادخیز است که تا ارتفاع 6 متر و شعاع 40 تا 50 متری قابلیت ایجاد روشنایی را دارد.

دیزل ژنراتور سیار نیز جزو لوازم ضروری در شرایط بحرانی است که قدرت تولید برق تا 50 کیلووات برای مصرف 3 فاز برای ایجاد روشنایی، چاه‌های آب، تأمین انرژی دستگاه‌های برقی و... را دارد.

کیوسک سیار شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برق فشار قوی 20 کیلوولتی را برای تأمین انرژی مصرف‌کننده‌ها به برق فشار ضعیف تبدیل می‌کند.

همچنین، این شرکت روز پنجشنبه یکم آبان‌ماه، مانور اصلاح شبکه هوایی و شبکه روشنایی و عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را در منطقه برق سینا واقع در خیابان خلیج با همکاری ستاد بحران منطقه 18، اورژانس تهران، آتش‌نشانی، هلال احمر و... برگزار می‌کند.

شهروندان برای آشنایی با توانمندی‌های امدادرسانی در شرایط بحران در شهر تهران و همچنین، آشنایی با اقدامات لازم برای ایجاد آمادگی مقابله و مواجهه با بحران می‌توانند هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر از این جشنواره بازدید کنند.

به گزارش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با برگزاری یک مانور تخصصی و نیز ارائه دستاوردهای جدید خود در غرفه این شرکت، در جشنواره شهر آماده حضور پیدا کرده است. نخستین جشنواره شهر آماده تا اول آبان‌ماه در برج میلاد برپاست.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon