بی‌نظمی در فدراسیون هندبال موج می‌زند


بی‌نظمی در فدراسیون هندبال موج می‌زند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت هندبال قم با بیان اینکه بی‌نظمی در برنامه‌های فدراسیون هندبال موج می‌زند، گفت: کجای دنیا یک تیم ۳ بازی خارج از خانه انجام می‌دهد.

سید علیرضا طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم درباره دومین شکست متوالی تیم هندبال صبای قم در لیگ بر‌تر کشور اظهار داشت: تیمی که امسال بسته‌ایم، در وهله نخست دیر بسته شده و درست مثل فصل گذشته، در فاصله 3 هفته مانده به آغاز لیگ کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: باشگاه صبا هم پس از 5 ماه که با مدیرعامل این باشگاه در حال رایزنی بوده‌ایم، به تازگی پذیرفته است که هندبال زیر مجموعه این باشگاه باشد.

طباطبایی ادامه داد: تیم را بر اساس موجودیت بومی هندبال قم بسته‌ایم؛ به این معنی که تمامی بازیکنان و کادر تیم هندبال صبای قم، هندبالیست‌های بومی هستند و اگر تیم صبا به جای 3 هفته، از 2 ماه پیش تمریناتش را آغاز کرده بود، در مسابقه‌ای مثل بازی دیروز برابر نیروی زمینی پیروز می‌شدیم.

رئیس هیئت هندبال قم اظهار داشت: امیدوارم تیم هندبال صبا به‌تدریج از نظر وضعیت آمادگی جسمانی و قوای بدنی شرایط بهتری پیدا کند؛ گر چه بدحسابی ما و عدم پرداخت 80 درصد مبالغ قرارداد فصل گذشته سبب شده بازیکنان خوب لیگ علاقه‌ای به پیوستن به صبا نداشته باشند.

طباطبایی افزود: با هر بازیکن خارجی یا ایرانی درجه یک که بخواهیم قرارداد ببندیم، از ما می‌خواهد که بخشی از قراردادش را به عنوان پیش پرداخت به وی بدهیم؛ در حالی که دستمان خالی است.

وی تصریح کرد: تیم هندبال صبا مظلوم واقع شده و باشگاه صبا هم علاقه‌ای به حمایت از تیم‌های کشتی و هندبال ندارد و به دنبال فعالیت تک رشته‌ای است و با توجه به مشکلات مالی توانایی پشتیبانی از تیم‌ها را ندارد.

رئیس هیئت هندبال قم ابراز امیدواری کرد استاندار قم نسبت به تیم‌های لیگ برتری دیگاه متفاوتی داشته باشد و به تیم‌های لیگ برتری بیش از گذشته بها داده شود و در ادامه خاطر نشان کرد: اگر تیمی مثل ما در لیگ دسته اول بود، باید 300 میلیون تومان هزینه می‌کرد تا به لیگ بر‌تر برسد.

طباطبایی درباره طلب 80 درصدی بازیکنان از فصل گذشته و موضع باشگاه صبا در این مورد نیز، گفت: باشگاه صبا می‌گوید پول نداریم؛ در حالی که ورزشکار در مضیقه است و سال گذشته 6 بازیکن در کلاس لیگ بر‌تر داشتیم که حاضر نشدند قراردادشان را با صبا تمدید کنند و همه به خاطر بدحسابی ما به تیم‌های دیگر رفتند.

وی افزود: همه هدف ما این است که بتوانیم شرایط نامناسب فعلی را تغییر دهیم و قرار است صحبت‌هایی را با نمایندگان قم و رایزنی مدیر کل ورزش و جوانان داشته باشیم تا بلکه از این وضعیت خارج شویم.

رئیس هیئت هندبال قم درباره بازگشت تیم‌های ثامن الحجج مشهد و ثامن الحجج سبزوار به جدول لیگ بر‌تر هندبال خاطرنشان کرد: بی‌نظمی در برنامه‌های فدراسیون هندبال موج می‌زند و معلوم نیست چه کسی باید پاسخگوی هزینه 30 میلیون تومانی سفر ما به خراسان برای بازی با این دو تیم باشد؛ در حالی که در بودجه اولیه، روی این مسابقات برنامه ریزی نکرده بودیم.

طباطبایی گفت: هفته آینده باید در فردوس با تیم منیزیم خراسان جنوبی مسابقه دهیم اما کجای دنیا یک تیم 3 بازی متوالی خارج از خانه انجام می‌دهد و آقایان در حالی ثامن الحجج مشهد و ثامن الحجج سبزوار را وارد لیگ کرده‌اند که رئیس فدراسیون هندبال قبلا گفته بود اگر این دو تیم بخشیده شوند، من استعفا می‌دهم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon