رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در مرز با مصر را تشدید کرد

رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در مرز با مصر را تشدید کرد

خبرگزاری تسنیم: به دنبال حمله به گشتی ارتش اسرائیل در نزدیکی مرزهای سرزمین‌های اشغالی با مصر، ارتش رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در این منطقه را تشدید کرد.

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از واشنگتن پست، به دنبال حمله به گشتی ارتش اسرائیل در نزدیکی مرزهای سرزمین‌های اشغالی با مصر، ارتش رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در این منطقه را تشدید کرده و نیروهای نظامی بیشتری را به این منطقه اعزام کرده است.

در اثر تیراندازی به خودروی نظامی ارتش اسرائیل در مرز با سینای مصر چندین نظامی اسرائیلی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. بر اساس گزارش‌ رسانه های فلسطینی، در بین مجروحان یک افسر اسرائیلی نیز دیده می‌شود.

ارتش اسرائیل زخمی شدن دو نظامی خود در این حمله را تائید کرد.

"اویخای ادرعی" ‏سخنگوی ارتش اسرائیل در این باره گفت که یک دستگاه گشتی اسرائیل سرگرم گشت زنی عادی خود بود که هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفت که منجر به زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی شد.

این در حالی است که شبکه الجزیره از زخمی شدن 7 نظامی اسرائیلی در دو حمله در مرز فلسطین اشغالی با مصر خبر داد.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نیز در این باره گزارش داد که  به دنبال تیراندازی به خودروی گشتی اسرائیل ، نیروهای این رژیم به مناطق هم‌مرز با مصر اعزام شدند.

سایت القدس فلسطین گزارش داد که در این حمله چهار نفر از مهاجمان کشته شده‌اند که هویت آنها مشخص نشده است. رسانه های اسرائیلی نیز با تائید این خبر اعلام کردند که 4 فرد مسلح در این حمله کشته شده است.

گزارش شده که این حادثه در  منطقه مرزی "نیتسانا" واقع در مرزهای مشترک فلسطین اشغالی با مصر رخ داده است. المنار به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی گزارش داد که حمله به گشتی اسرائیلی با موشک ضد رزه صورت گرفته است.

انصار البیت المقدس که دولت مصر که آن در لیست گروههای تروریستی قرار داده مسئولیت حمله به گشتی اسرائیلی را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان