منتفی شدن اکران فیلم حامی فتنه/ هفته فرهنگی "یانگوم"‌ در ایران


منتفی شدن اکران فیلم حامی فتنه/ هفته فرهنگی "یانگوم"‌ در ایران

خبرگزاری تسنیم: روزنامه آرمان نوشت: فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان به دلیل عدم رعایت فرایند قانونی در مسیر تولید و نیز طرح موضوعاتی درباره حوادث سال ۸۸ به طور قطعی اکران نخواهد شد.

به‌گزارش گروه سایر رسانه‌های تسنیم، روزنامه آرمان در ستون شنیده‌های امروز پنجشنبه خود اخبار زیر را منتشر کرد:

* مرد مسلح به چشم افسر انگلیسی شلیک کرد

شنیده شد که یک مرد 34ساله روانی با شلیک تفنگ بادی به چشم افسر پلیس انگلیسی بینایی چشمش را به خطر انداخت. «استادفورد شایر» این افسر انگلیسی به همراه دو نفر از همکاران خود قصد ورود به خانه متهم 34ساله را داشت که هدف مرد خشمگین قرار گرفت؛ درحال حاضر افسر انگلیسی برای انجام جراحی چشم در بیمارستان «الیزابت» بیرمنگام بستری شده است.  پزشکان اعلام کرده اند که چشم این افسر تا مدت ها باید تحت درمان قرار گیرد.
* هفته فرهنگی یانگوم در ایران
شنیده شد که هفته فرهنگی کره یا پروژه یانگوم با مضمون غذای کره ای از چهارم تا هفتم آبان به میزبانی سفارت جمهوری کره در تهران برگزار می شود. تیک نوشت: سانس وونگ یبو، سفیر کره جنوبی نیز دیروز در جلسه مطبوعاتی هفته فرهنگی کشور متبوعش شرکت کرد. هفته فرهنگی کره، برنامه ای است که به همت سفارت این کشور و همکاری پونه ندایی، نویسنده و ناشر که به طور اختصاصی آثار کره ای را به فارسی منتشــر می کند، برگزار خواهد شد. او هدف ســفارت کره را از برگزاری این برنامه ارتقای روابط فرهنگی و گسترش روابط دوستانه به روابط خانوادگی دانست و گفت که از این به بعد می توانیم اعضای یک خانواده باشیم. او همچنین با اشاره به اینکه اسـم این هفته فرهنگی را پروژه یانگوم گذاشته اند، گفت: «در کره موسسه آشپزی ســلطنتی به نام یانگوم وجود دارد که در هنگام ساخت سریال «جواهری در قصر» درباره پخت غذاهای سریال هم نظارت می کرد. ما از آن موسسه دعوت کردیم که در این پروژه ما را یاری دهد و به همین دلیل اسم این پروژه را یانگوم گذاشتیم.
* اکران یک فیلم سینمایی بازهم به تعویق افتاد
شــنیده شد که فیلم «عصبانی نیستم»، رضا درمیشیان به دلیل عدم رعایت فرایند قانونی در مسیر تولید و نیز طرح موضوعاتی درباره حوادث سال 88 به طور قطعی اکران نخواهد شد. سینماپرس نوشت؛ خبرنگار ما صبح دیروز از برخی منابع موثق مطلع گردید این فیلم که نمایش عمومی آن در جشنواره سی ودوم فیلم فجر توسط مدیران سینمایی دولت تدبیر و امید حواشی و واکنش هایی را همراه داشت با نظر وزیر ارشاد و سایر مسئولان مربوط در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور قطع نمایش داده نخواهد شد و مجوز اکران آن در شرایط حاضر منتفی خواهد بود.

* مقابله با داعش با حضور ایران و روسیه موفق تر می شد

شنیده شد که نماینده دایم روسیه در سازمان ملل با اشاره به ائتلاف بین المللی مقابله با داعش به رهبری آمریکا گفت: مبارزه با داعش با حمایت ایران و روسیه می توانست موفق تر باشد. مهرنوشت: به گزارش خبرگزاری رویترز، ویتالی چورکین، نماینده دایم روسیه در ســازمان ملل در سخنرانی اش در شورای امنیت سازمان ملل گفت: این به اصطلاح ائتلاف بین المللی از همکاری با تهران و دمشق که هم پیمانان واقعی مبارزه با تروریسم در منطقه هستند سرباز زده است. چورکین افزود: شاید این کمپین با حمایت ایران و سوریه می توانست موفقیت های بیشتری در مقابله با داعش داشته باشد. نماینده روسیه در سازمان ملل همچنین روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری ایتارتاس در واکنش به کمک های نظامی آمریکا به نیروهای مبارز در سوریه گفت: من از اینکه شنیدم سلاح های آمریکایی کهبرای نیروهای کرد سوریه بودند اکنون در دستان داعش هستند تعجبی نکردم.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon