آیت‌الله مهدوی‌کنی تلاش داشت آتش فتنه ۸۸ را خاموش کند

آیت‌الله مهدوی‌کنی تلاش داشت آتش فتنه 88 را خاموش کند

خبرگزاری تسنیم: عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی تلاش داشت تا آتش فتنه ۸۸ را خاموش کند و با صحبت‌کردن قصد داشت که افراد را از فتنه دور کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسن غفوری‌فرد عضو حزب موتلفه اسلامی در حاشیه مراسم تدفین پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی در مورد سجایای اخلاقی و منش سیاسی آیت‌الله مهدوی‌کنی، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی یکی از یاران صدیق امام‌خمینی(ره) بود که امام(ره) ارادت خاصی به ایشان داشتند و عبارتی که امام‌خمینی(ره) درباره وی به کار بردند این بود به آقای مهدوی‌کنی ارادت داشته و داریم که این سخن بیانگر نهایت خلوص، ایمان و اعتقاد ایشان و به تعبیری تعریفی بر کل آینده وی بود.

وی با اشاره به سوابق اجرایی خود در زمان آیت‌الله مهدوی‌کنی و نیز سال‌های انقلاب و همین‌طور دولت شهید رجایی، افزود: بنده ارتباط نزدیکی با مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی داشتم.

عضو حزب موتلفه اسلامی درباره موضع‌گیری و نقش آیت‌الله مهدوی‌کنی در جلوگیری از فتنه، تأکید کرد: مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی تلاش داشت تا آتش فتنه 88 را خاموش کند و با صحبت‌کردن قصد داشت که افراد را از فتنه دور کند.

غفوری‌فرد با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی محور مطلق اصول‌گرایان بودند و مراعات همه اصول‌گرایان چه در زمان انتخابات و چه غیر از آن را داشتند، تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی نقش بی‌بدیلی در محوریت همگرایی اصول‌گرایان داشت که بعید می‌دانم کسی جایگزین وی شود.

وی اظهار داشت: اصول‌گرایان همواره به آیت‌الله مهدوی‌کنی ارادت داشتند و از راهنمایی و ارشاد ایشان استفاده می‌کردند، به طوری که ما بارها خدمت ایشان رسیدیم.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی نقش بی‌بدیلی در تشکیل گروه 7+8 در زمان انتخابات مجلس داشت که متأسفانه از دست ما رفتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon