خبر درراه ماندن صدها مسافر در گردنه‌های اردبیل صحت ندارد

خبر درراه ماندن صدها مسافر در گردنه‌های اردبیل صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: جانشین رئیس پلیس راه های کشور در واکنش به خبر نجات صدها مسافر در راه‌مانده و امدادرسانی به صدها خودرو، خبر راه‌بندان و انسداد معابر در مسیرها و گردنه‌های استان اردبیل را تکذیب کرد.

صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به خبر نجات بیش از 500 تن از هم‌میهنان در کولاک گیر کرده و در راه‌مانده توسط سازمان امداد و نجات اظهار داشت: برابر آخرین اخبار و گزارشات واصله از مسیرهای کوهستانی و گردنه‌های استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی، بارش برف در این معابر به هیچ وجه به اندازه‌ای نبوده است که  باعث انسداد راه‌ها و بسته شدن معابر شود.

جانشین رئیس پلیس راه‌های کشور با تاکید بر اینکه در این مناطق به هیچ وجه کولاک گزارش نشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه بارش‌های اخیر در این مناطق جزو اولین بارش‌های جوی در سال جاری بود، رانندگان انتظار چنین شرایط جوی را نداشته و به دلیل آنکه عموماً فاقد تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ بودند، در این معابر غافلگیر شدند.

وی افزود: خوشبختانه با حضور نیروهای پلیس، راهداری و امدادی در این مناطق، هیچ گونه انسداد و راهبندانی به وجود نیامد و خودروهای مسافران فاقد تجهیزات زمستانی بودند با کمک ماموران هدایت شده و مسیر خود را ادامه دادند.

به گزارش تسنیم، این شرایط در حالی رخ داد که روز گذشته سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌های کشور، از نجات 505 مسافر در راه مانده و امداد رسانی به صدها خودرو در معابر این منطقه خبر داده بود.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon