نگارش نامه در حمایت از فتنه‌گران عین منکر است/ آیت‌الله مهدوی‌کنی ولایتمداری مخلص بود

نگارش نامه در حمایت از فتنه‌گران عین منکر است/ آیت‌الله مهدوی‌کنی ولایتمداری مخلص بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت مشهد مقدس گفت: نگارش نامه در حمایت از فتنه گران عین منکر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی با اشاره به سیره زندگی آیت الله مهدوی کنی اظهار کرد:آیت‌الله مهدوی، یک ولایتمدار مخلص بود و در زمره انسان‌هایی قرار داشت که اسلام ناب را از امام خمینی(ره) گرفت و آن را سرلوحه زندگی خود قرار داد.

وی افزود: ایشان در تمامی مراحل زندگی نورانی خود مسیر ولایت فقیه را دنبال کردند و از این جهت یک اسوه هستند.

امام جمعه موقت مشهد مقدس بیان کرد: ایشان در دوران طاغوت نیز مبارزات درخشانی علیه این رژیم ستمشاهی انجام دادند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها حاضر بودند.

فرزانه با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم و صفر بیان کرد: هفته نخست ایم ماه با عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر شناخته می‌شود و باید عنوان کرد که معروف همان کاری است که سبب خشنودی بنده خداوند و خشم دشمنش می‌شود.

وی افزود: فتنه انگیزی مصداق بارز منکرات است و نگارش نامه در حمایت از آنها نیز جزو منکرات است و باید بدانند که از چه مسئله‌ای حمایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی عنوان کرد: فتنه و منکر خوشایند کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا است، باید مرزی صحیح میان منکر و معروف داشته باشیم و آن را بشناسیم.

فرزانه گفت: جدایی دین از سیاست و عنوان این مسئله که دین نباید به آمریکا و استکبار کاری داشته باشد، مصداق بارز منکرات است و در مقابل تاکید بر خودکفایی کشور و استقلال و ایستادگی مصداق بارز معروف است.

وی گفت: خواسته اصلی غرب و آمریکا عدم حمایت از فلسطین و سوریه از سوی ایران است و همین مسئله نیز عین منکر است، از سوی دیگر در هیچ کجای کتاب مبین عنوان نشده است که باید زمینه تعامل با شیطان فراهم شود.

وی اظهار کرد: تفرقه بین شیعه و سنی، اصولگرا و اصلاح‌طلب از منکرات است و آمریکا به دنبال این تفرقه‌افکنی است.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاکید کرد: بی‌تفاوت بودن در مقابل بی بند و باری و لاابالی‌گری از منکرات است.

فرزانه افزود: همچنین ضدیت با ولایت فقیه و بی‌اعتبار کردن آن از منکرات است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon