دلایل جلوگیری از حضور نمایندگان سهام عدالت در مجامع بانک ها اعلام شد

دلایل جلوگیری از حضور نمایندگان سهام عدالت در مجامع بانک ها اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: رییس سازمان خصوصی‌سازی درخصوص دلایل جلوگیری از حضور نمایندگان سهام عدالت در مجامع بانکها گفت: این مصوبه در گذشته به تصویب رسیده اما مغفول مانده بود،بنابراین یا باید توسط دولت جدید لغو یا آنکه اجرایی می‌شد که تصمیم دولت اجرای آن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ پوری حسینی در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل جلوگیری از حضور نمایندگان سهام عدالت در مجامع بانک ها گفت: بنابر مصوبه هیات وزیران در سال 89 دستگاه های اجرایی مکلف شدند تا زمانی که سهام عدالت آزاد نشده و بدهکار خزانه هستند، نمایندگی سهام عدالت را دستگاه های اجرایی ذیربط به عهده داشته باشند؛ اما این مصوبه دولت به دلایل نامعلومی اجرایی نمی شد و به این ترتیب این مصوبه از سال 89 تا 92 برای مجامع اجرایی نشد و مغفول مانده بود.
رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: پس از گذشت مدتی و با اطلاع اتفاقی از این امر و بررسی های انجام شده، این مصوبه که در سال های گذشته کنار گذاشته شده بودقرار شد این مصوبه اجرایی شود؛ بنابراین این مصوبه تعطیل مانده در سال جاری اجرایی شد.
وی در ادامه با اشاره به این که اجرای این مصوبه به معنای بازگشت سهام به دولت نیست گفت: معلوم نیست مسوولانی که هم اکنون در حال مدیریت سهام عدالت هستند اتصالشان به مشمولان از دستگاه های اجرایی قوی تر و بیشتر باشد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه