دغاغله: با نیمکت نشینی به وضعیت آرمانی نمی‌رسم/ فردا حق اشتباه نداریم

دغاغله: با نیمکت نشینی به وضعیت آرمانی نمی‌رسم/ فردا حق اشتباه نداریم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد هرچه زودتر به شرایط آرمانی برگردم با نیمکت نشینی این اتفاق رخ نمی‌دهد، بلکه باید دقایقی هر چند کوتاه به میدان بروم.

مهدی دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیتش برای دیدار پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار داشت: یک هفته است در تمرینات گروهی شرکت دارم و خوشبختانه شرایطم روزبه‌روز بهترمی‌شود. البته ترس از مصدومیت دوباره همچنان با من همراه است و زمان می‌برد به وضعیت عادی برسم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم الان شرایط 90 دقیقه بازی کردن را دارم بلکه باید کم‌کم با 15،10 دقیقه به میدان رفتن در شرایط مسابقه قرار بگیرم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در دیدار با راه‌آهن به میدان خواهد رفت، خاطرنشان کرد: در این باره کادرفنی تصمیم‌گیرنده است اما اگر قرار باشد هرچه زودتر به شرایط آرمانی برگردم با نیمکت‌نشینی این اتفاق رخ نمی‌دهد، بلکه باید دقایقی هر چند کوتاه به میدان بروم تا رفته رفته آماده بازی شوم.

دغاغله تصریح کرد: هدف من این است که تا قبل از دربی بتوانم در شرایط ایده‌آل قرار بگیرم اما به شرطی که در بازی‌های آینده از جمله بازی با راه‌آهن به من فرصت بازی داده شود.

وی در خصوص بازی فردا تیمش با راه‌آ‌هن عنوان کرد: این بازی در جام حذفی برگزار می‌شود و از حساسیت بالایی برخوردار است. از این رو حق اشتباه نداریم و باید نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیریم تا دست پر از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon