انتخابات شورای دانش آموزی در ۳ هزار مدرسه مازندران برگزار شد

انتخابات شورای دانش آموزی در 3 هزار مدرسه مازندران برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در سه هزار مدرسه استان در روز جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید علی قاسمی تروجنی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان هنرستان بعثت ساری با بیان اینکه مشارکت دانش آموزان درمدیریت مدارس از مهم ترین کارکردهای انتخابات دانش آموزی است، اظهار کرد: دانش آموزان با انتخاب منتخبین خود می آموزند که چگونه در زمینه مشکلات و مسائل خود با انتخاب درست مشارکت کنند.

وی با اشاره به اختیار انسان بر سرنوشت خود و ضرورت انتخاب درست، افزود: امام خمینی (ره) با طراحی نظام جمهوری اسلامی، این امکان را فراهم کرد تا مردم در سرنوشت خود بتوانند تصمیم گیری کنند.

قاسمی با اشاره به برگزاری انتخابات دانش آموزی گفت: دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه انتخاب کنند و منتخبین شوراهای دانش آموزی نیز باید بیاموزند، چگونه در فعالیت های مدارس مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه منتخبین مجلس دانش آموزی از بین منتخبین شوراهای دانش آموزی سراسر استان انتخاب می شوند، بیان کرد: نمی توانیم بر سرنوشت اولیا و دانش آموزان بی تفاوت باشیم و توسعه و بالندگی و انتخاب درست اهمیت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، از برگزاری انتخابات در بیش از سه هزار و 900 مدرسه مازندران خبر داد و گفت: 480 هزار نفر نیز در مدارس مازندران مشغول تحصیل هستند.

در پایان دانش آموزان رای خود را به صندوق ریختند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon