زمین‌های آموزشی در چابهار رفع تصرف می‌شود

زمین‌های آموزشی در چابهار رفع تصرف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ویژه چابهار گفت: به منظور افزایش فضاهای آموزشی، زمینه‌های آموزشی در شهرستان چابهار رفع تصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، احمدعلی موهبتی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چابهار با محکوم کردن عاملان حادثه تروریستی در قصرقند، اظهار کرد: در این حادثه یکی از معلمان عرصه تعلیم و تربیت به دست منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شد، که این عمل نتیجه نا آگاهی آنان است که درصدد ایجاد خلل و تفرقه بین مردم استان هستند اما به کوری چشم دشمنان این حرکات سبب آگاهی و بیداری بیشتر مردم ما می‌شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت مطلوب آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه، نشانه دهنده اهمیت دادن به این امر مهم در راستای اهداف و سیاست‌های دولت در زمینه بهبود و ارتقاء کیفی در آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش چابهار نیز در این جلسه از همراهی و همدلی مدیران و مسئولان شهرستان در نواختن زنگ مهر در مدارس شهرستان تقدیر و بر ادامه این امر در آبان ماه نیز با حضور مدیران و مسئولان در مدارس شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد تا تعدادی از مدارس شهرستان به لحاظ امکانات و شاخص‌های مناسب در تعلیم و تربیت به صورت هیئت امنایی تبدیل شود.

همچنین آماده کردن سرویس ایاب و ذهاب برای 148 دانش آموز بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی، رفع تصرف زمین‌های آموزشی و اعزام تعداد 70 نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم تحت عنوان راهیان نور، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ج

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon