دانشگاه طب و دین در قم راه اندازی می‌شود


دانشگاه طب و دین در قم راه اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در دانشگاه علوم پزشکی ارتباط دو علم مهم طب و دین همراه مطرح بوده ‌از همین رو اقدام به راه اندازی دانشکده طب و دین در استان قم کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ابوالفضل ایرانی خواه ظهر امروز در نشست هم اندیشی روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم در تالار امام رضا (ع) استانداری قم، با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان قم اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی ارتباط دو علم مهم طب و دین همراه مطرح بوده است از همین رو  اقدام به راه اندازی دانشکده طب و دین در استان قم کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام خبر راه اندازی این دانشگاه در استان قم عنوان کرد: وزارت بهداشت و درمان برای راه اندازی این مرکز علمی همکاری‌های گسترده‌ای با ما داشت که بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی دانشگاه طب و دین نیازمند حمایت‌های همه جانبه مسئولان استان است تا بتواند در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

ایرانی خواه بر لزوم تعامل دانشگاه های استان با یکدیگر تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد علم و فناوری باید اخلاق و معنویت در کنار آن نیز تقویت شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon