۱ میلیون مترمربع فضای آموزشی در دانشگاه پیام نور احداث می‌شود

1 میلیون مترمربع فضای آموزشی در دانشگاه پیام نور احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با اشاره به وجود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع فضای آموزشی در دانشگاه پیام نور، گفت: یک میلیون متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه پیام نور کشور احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری نوشهر، سیدمحمد صدری در مراسم کلنگ زنی ساختمان دانشگاه پیام نور نوشهر اظهار کرد: فضای آموزشی دانشگاه پیام نور، یک میلیون و 100 هزار متر مربع بوده و به این میزان نیز فضای آموزشی در حال ساخت در کشور داریم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کیفی بوده که در رده پذیرش دانشجو پایین تر از دانشگاه های سنتی کشور قرار دارد، ولی در مرحله تحویل و دانش آموختگان از بسیاری از دانشگاه های سنتی موفق تر و بالاتر است که نشان از فعالیت کیفی و علمی دانشجویان دارد.

صدری گفت: ایجاد فضاهای مناسب آموزشی از جمله اقدامات برای کیفی سازی آموزش بوده که با کلنگ زنی و تکمیل دانشگاه پیام نور نوشهر گام مهمی برای پذیرش حدود شش هزار دانشجو در این واحد برداشته می شود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور افزود: تمرکز این دانشگاه بر تکمیل پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است ولی با توجه به اهمیت و نقش ویژه ای که این دانشگاه ها در منطقه دارد، ساخت در اولویت قرار گرفت.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مردمی است که با همکاری و مساعدت مردمی به این جایگاه رسیده و امید می رود مردم و مسوولان برای ارتقای آن بکوشند.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران نیز بیان کرد: با برنامه ریزی و مدیریت مطلوب به دنبال آن هستیم تا این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه مازندران و حتی شمال کشور مطرح شود.

صادق علی موحدمنش افزود: این دانشگاه با چهار هزار متر مربع در چهار طبقه و هر طبقه با هزار متر مربع بروری پیلوت اسکلت بتونی در زمینی به مساحت دو هکتار و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه ساخته می شود.

وی گفت: زمین این دانشگاه با صرف 23 میلیارد ریال خریداری شده که در مرحله نخست آزمایشگاه، سالن آمفی تئاتر، اتاق اداری و سمعی و بصری در آن ایجاد و در مراحل بعدی سالن ورزشی و امکان مورد نیاز برای ایجاد این دانشگاه به یک مجتمع دانشگاهی احداث می شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon