آیت‌‌الله مهدوی‌کنی با تمام توان به اسلام و انقلاب خدمت کردند


آیت‌‌الله مهدوی‌کنی با تمام توان به اسلام و انقلاب خدمت کردند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه آیت‌آلله مهدوی کنی با تمام توان به اسلام و انقلاب خدمت کردند، گفت: آیت‌الله مهدوی کنی بازوی توانای حضرت امام(ره) و یار و یاور مقام معظم رهبری بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی عصر امروز در مراسم یادبود آیت‌الله مهدوی کنی در آستان مقدس حضرت سیدابراهیم(ع) زنجان با اشاره به اینکه آیت‌الله مهدوی کنی بازوی توانای حضرت امام(ره) و یار و یاور مقام معظم رهبری بودند، اظهار کرد: این عالم فرزانه در زمان طاغوت با قلم و علم و رفتار و کردارش مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی تمام اعمالش نه جاه طلبانه بود و نه به دنبال ریاست و مقام بود، افزود: ایشان حقیقت‌جو و حقیقت‌گو بودند.

امام جمعه موقت زنجان خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی با رفتار و زبان و گفتار خود و با تمام توان به اسلام و انقلاب خدمت کردند.

وی با اشاره به اینکه معیار ارزش انسان‌ها به وسیله علم آنان سنجیده می‌شود، عنوان کرد: کسی که علم ناچیزی دارد از ارزش و مقام کم‌تری برخودار است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه علم مایه تقرب به مقام انبیاست ابراز کرد: به فرموده پیامبر اکرم(س) نزدیک‌ترین مردم  به مقام نبوت و رسالت صاحبان علم و مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

وی عنوان کرد: کسانی که با علم، تلاش و کوشش به جامعه خدمت کنند از همه بیشتر به مقام نبوت نزدیک‌ترند.

امام جمعه موقت زنجان خاطر نشان کرد: در طول تاریخ کسانی که منش و حرکات و نوشتارشان برگرفته از قرآن و عصمت و طهارت بوده است خیانتی از آنان نسبت به جامعه و مملکت دیده نشده است و همیشه خادم و خدمتگذار، هادی و مرشد، بیان‌گر احکام الهی، دعوت کننده به سوی دستور الهی بودند.

وی با اشاره به اینکه علمای دین بینایان آشنا به معارف توحیدی و عارف به مسائل اخلاقی هستند، اظهار کرد: آیا نابینایان با روشن بینان در جامعه یکسان هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon