تساوی رئال و بارسلونا در نیمه نخست

تساوی رئال و بارسلونا در نیمه نخست

خبرگزاری تسنیم: ۴۵ دقیقه نخست اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دویست‌وبیست‌و‌نهمین بازی ال‌کلاسیکو از ساعت 19:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید بین دو تیم رئال و بارسلونا آغاز شده است. این بازی که در چارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا برگزار می‌شود در پایان نیمه نخست به تساوی یک بر یک انجامید.

شاگردان لوئیس انریکه این بازی را خیلی بهتر شروع کردند و با بازی تهاجمی‌شان در دقیقه 3 توسط نیمار، مهاجم برزیلی خود دروازه ایکر کاسیاس را گشودند. پاس این گل را لوئیس سوارزی داد که محرومیت چهار ماهه‌اش به دلیل گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی در دیدار اروگوئه - ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی روز گذشته (جمعه) به پایان رسید.

در ادامه دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر طراحی کردند که نتیجه‌ای در پی نداشت تا اینکه در دقیقه 35 جرارد پیکه با خطای هندی که در محوطه جریمه خودی انجام داد، سفیدپوشان مادرید را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. کریستانو رونالدو پشت این ضربه ایستاد و دروازه بارسلونا را گشود تا گل تساوی رئالی‌ها رقم خورده و طلسم بسته بودن دروازه بارسا در فصل جاری شکسته شود.

ترکیب اولیه رئال در این بازی به شرح زیر است:

ایکر کاسیاس، دنی کارواخال، په‌په، سرخیو راموس، مارسلو، ایسکو، تونی کروس، لوکا مودریچ، جیمز رودریگز، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما.

ترکیب اولیه بارسلونا هم به شرح زیر است:

کلودیو براوو، دنی آلوز، خاویر ماسچرانو، جرارد پیکه، ژرمی متیو، ژاوی هرناندس، سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon