پلیس با اشرار و ضد انقلاب و افراد محارب به شدت برخورد می‌کند

پلیس با اشرار و ضد انقلاب و افراد محارب به شدت برخورد می‌کند

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرماندهی ناجا گفت: پلیس با اشرار و ضد انقلاب که باعث ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش مردم و همچنین اختلال در چرخه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه می‌شوند، این افراد محارب هستند و باید به شدت با آنان برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین اشتری که به همراه جمعی از معاونان ناجا، با هدف بررسی وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده بود، در جمع فرماندهان، معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و تعدادی از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان سیستان وبلوچستان، اظهار کرد: در برخورد با جرائم، زمانی افرادی تخلف می‌کنند که جزء شهروندان کشور محسوب می‌شوند، در برخورد با این افراد باید ضمن رعایت قانون، رعایت حقوق شهروندی را هم مد نظر داشت.

وی افزود: اما در خصوص با اشرار و ضد انقلاب که باعث ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش مردم و همچنین اختلال در چرخه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه می‌شوند، این افراد محارب هستند و باید به شدت با آنان برخورد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر سابقه سیستان و بلوچستان را از گذشته تا حال بررسی کنیم، می‌توان گفت وضعیت استان از لحاظ امنیت و احساس امنیت بسیار خوب است اما با توجه به توانمندی جمهوری اسلامی همین قدر نا امنی اندک نیز قابل قبول نیست.

اشتری گفت: مراقبت و حفظ جان نیروها از اهمیت بالایی برخوردار است و این بدان معنا نیست که پلیس حالت تدافعی به خود بگیرد، بلکه عملیات‌ها باید طوری با برنامه و هدفمند باشد که همواره به اشرار ضربه مهلک وارد آورده و به نیروهای خودی نیز آسیبی نرسد.

وی با بیان این اینکه روحیه جهادی و توکل به خدا رمز موفقیت در برابر دشمن است، عنوان کرد: اتکا باید بر داشته‌ها باشد و از امکانات موجود بهترین استفاده را در زمان ماموریت داشت و مدیریت جهادی و روحیه جهادی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند همین است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: دشمن را نباید دست کم گرفت بلکه باید تهدیدات دشمن را جدی گرفته و برای مقابله با آن از روحیه بالایی برخوردار بود.

سردار اشتری با اشاره به نقش آموزش در موفقیت ماموریت و اهمیت استمرار آن به آغاز ماه محرم اشاره کرد و افزود: با توجه به موقعیت این استان، علاوه بر تمهیداتی که پلیس در نظر می‌گیرد، باید به سمتی پیش رویم که با استفاده از کمک مردم و کسانی که مورد اعتماد هستند امنیت را برای عزاداران حسینی برقرار کنیم.

وی با تقدیر از تلاش فرماندهی انتظامی و مرزبانی در شرق کشور خاطرنشان کرد: بدانید که آینده‌ای بهتر پیش روی خواهیم داشت و به فضل پروردگار و با عزم و اراده کارکنان، اشرار، معاندان و افراد ضد انقلاب را به زانو در خواهیم آورد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon