کشف ۱۲۰ کیلوگرم «مرفین» در بدو ورود به پایتخت


کشف 120 کیلوگرم «مرفین» در بدو ورود به پایتخت

خبرگزاری تسنیم: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جاده تهران - سمنان گفت: در بازرسی از خودروی این متهمان بیش از ۱۲۰ کیلوگرم «مرفین» کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ محمد بخشنده، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جاده تهران - سمنان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان خبر داد و گفت:در تشریح خبر فوق گفت:" طی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، مشخص شد که 2 قاچاقچی مواد مخدر ضمن ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور، اقدام به انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به تهران کرده‌اند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از خودروی آنها صادر شد و بلافاصله تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان سمنان محدوده‌های ورودی شهر تهران را تحت کنترل و بازرسی درآوردند.

بخشنده عنوان داشت: این اقدامات در نهایت روز گذشته نتیجه داد و ماموران این یگان موفق شدند خودروی متهمان را شناسایی و در تعقیب و گریزی کوتاه در محدوده رودهن هر 2 نفر را بازداشت کنند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: از خودروی متهمان 123 کیلو و 500 گرم «مرفین» کشف و ضبط شد و هر 2 متهم برای تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند که طی بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon