پیکر ۲ شهید گمنام در شهر"کلمه" استان بوشهر آرام گرفت


پیکر 2 شهید گمنام در شهر"کلمه" استان بوشهر آرام گرفت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهرگفت: با دفن پیکر دو شهید گمنام در دشتستان جمع شهدای گمنام این استان به ۹۳ کبوترخونین بال رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان،  شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس که روز سه شنبه وارد بوشهر شد پس از تشییع بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستانهای بوشهر، تنگستان و دشتستان ظهر امروز برای خاکسپاری به شهرکلمه دشتستان منتقل و در بوستان شهدای گمنام این شهر دفن شد.

مردم شهر کلمه که از ساعت‌ها پیش منتظر انتقال دو شهید گمنام به این شهر بودند پیش از ظهر امروز با ورود شهدا به شهر کلمه با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربوبلا آمده، شهیدان والامقام را تشییع و در بوستان شهدای گمنام کلمه خاکسپاری شد.

این دو شهید گمنام که یکی 25 ساله و در سال 62 در عملیات خیبر و دیگر 30 ساله و در عملیات بدر در شرق دجله در سال 63 به درجه رفیع شهادت نائل آمده مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرهای مختلف شهرستان دشتستان به‌ویژه دانش‌آموزان برازجان و دانشجویان شبانکاره در دو روز اخیر استقبال بی نظیری از آنان داشتند به‌گونه‌ای که فضای شهرهای یاد شده سبب طنین انداز شدن عطر شهدا شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در این مراسم گفت: حضور شهدا در هرشهر و دیار فضای آن  منطقه را پر از معنویت و صفا و آثار و برکات قابل توجهی به آن دیار ارائه می‌کند.

احمد موحد با بیان اینکه با دفن پیکر این دو شهید جمع شهدای گمنام این استان به 93 کبوترخونین بال رسید گفت: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در تشییع پیکر پاک شهدای گمنام  نقش فعال و معنوی خود را نشان دادند و ثابت کردند که رهرو راه شهدای والامقام هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon