جدایی حمید استیلی از تیم راه‌آهن صحت ندارد/به دنبال کسب امتیاز کامل هستیم


جدایی حمید استیلی از تیم راه‌آهن صحت ندارد/به دنبال کسب امتیاز کامل هستیم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: در هیچکدام از بازی‌های لیگ برتر برای کسب یک امتیاز به میدان نرفته‌ایم و در تمام بازیها به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی لطیفی در نشست خبری در نشست قبل از دیدار تیم فوتبال راه‌آهن تهران با سایپا البرز اظهار کرد: فوت پدر مجید جلالی را به ایشان تسلیت عرض کرده و از طرف آقای استیلی بابت عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم چون آقای استیلی خودشان در تمامی نشست‌های خبری تیم راه‌آهن شرکت می‌کنند اما امروز به دلیل مشکلاتی که در زمینه باشگاه داشتند موفق به حضور در این نشست نشدند.

وی در مورد بازی فردا مقابل تیم سایپا افزود: هر 2 تیم در بازی‌های اصلی پذیرای شکست شده‌اند و علیرغم اینکه بازی تیم سایپا مقابل تیم تراکتور را ندیده‌ام اما شنیده‌ام بازی خوبی در مقابل تراکتورسازی انجام داده‌اند.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد وضعیت تیم فوتبال راه‌آهن در ابتدای فصل خاطرنشان کرد: تیم راه‌آهن در مقابل مشکلاتی که داشته دیر بسته شده و نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود جذب کنیم.

لطیفی گفت: تیم فوتبال راه‌آهن با توجه به شرایط موجود و عدم بدنسازی پیش از فصل شرایط یک تیم لیگ برتری را نداشته اما با نبوغ حمید استیلی رفته رفته شکل تیمی به خود گرفته است.

وی با اشاره به شهامت استیلی در استفاده از بازیکنان جوان گفت: شهامت استیلی در میدان‌دادن به بازیکنان جوان من را تحت تأثیر قرار داده و با همین جوانان در مقابل پرسپولیس توانستیم تیم پرسپولیس را تحت فشار قرار داده و حق ما باخت در این دیدار نبود.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد عدم پخش بازی‌های لیگ برتر از جانب تلویزیون و بازتاب رسانه‌ای آن در برنامه 90 گفت: واقعیت این است که این اتفاق به ضرر تیم‌های بدون تماشاگر مانند تیم راه‌آهن و سایر تیم‌های دیگر که تماشاگر ندارند تمام شده چون این بازی‌ها در برنامه 90 پخش نمی‌شود.

لطیفی با اشاره به اینکه داوران کشورمان داورانی پاک هستند بیان کرد: محمد نوری در بازی مقابل تیم راه‌آهن توپ را با دست زد ولی داور بازی آن را ندید.

وی افزود: در مقابل پرسپولیس نیز در دقیقه 116 داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت و اعتقاد دارم که این اتفاق عمدی نبود.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن بیان کرد: پخش بازی‌های لیگ برتر می‌تواند به پیشرفت داوران و بازیکنان در لیگ برتر کمک کند.

لطیفی با بیان اینکه برنامه 90 برنامه‌ای تأثیرگذار در بیان نقاط قوت و ضعف فوتبال کشور است گفت:‌برنامه 90 در جهت سلامتی فوتبال قدم برداشته و ما نمی‌توانیم ضعف‌های فوتبال خود را در تیم‌های پایه به گردن برنامه 90 بیندازیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با مساعدت سازمان لیگ و صداوسیما هرچه زودتر شاهد پخش مستقیم بازی‌های لیگ برتر باشیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه بازی فردا بازی مهمی برای تیم راه‌آهن است گفت:‌ بازی فردا برای تیم راه‌آهن بازی بسیار مهمی است و می‌تواند به شکل‌دهی به شخصیت تیم ما کمک کند.

لطیفی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در تیم راه‌آهن گفت: جوانان ما در بازی پرسپولیس نشان دادند که ایران می‌تواند به این جوانان اعتماد و باور داشته باشد و ما با تکیه بر جوانان فردا به دیدار تیم سایپا می‌رویم.

وی در مورد مصدومین و محرومین بازی فردا گفت:‌ محمد غلامی به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور نخواهد داشت و شیث رضایی، ابراهیم کریمی و سیداحمد موسوی بازیکنان مصدوم ما در بازی فردا خواهند بود.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد استفاده از جوانان در ترکیب تیم راه‌آهن گفت:‌ 11 بازیکن زیر 23 سال داریم که 10 بازیکن زیر 21 سال هستند که می‌توانند آینده فوتبال ما را بیمه کنند.

لطیفی در مورد جدایی حمید استیلی از تیم راه‌آهن گفت: جدایی استیلی از تیم راه‌آهن صحت ندارد ولی حضور ایشان در مورد سرمربیگری تیم امید صحبت‌هایی کردند که قبول نکرده و حتی صحبت‌هایی بوده که ایشان به پرسپولیس بوده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon