مصون‌سازی جامعه مستلزم توسعه امر به معروف است

مصون‌سازی جامعه مستلزم توسعه امر به معروف است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مصون‌سازی جامعه مستلزم امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: امر به معروف در تمامی امور از جمله رفتار، گفتار، کردار و از این قبیل وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهارکرد: ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت مغتنمی برای احیای دستورات حسینی و امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه قدرت نه گفتن را به فرزندان خود بیاموزید، گفت: جوانان باید یاد بگیرند و شهامت نه گفتن را به استکبار داشته باشند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز اگر در عراق دو میلیون جوان به عشق امام حسین(ع) جمع می‌شوند و در لبنان و سوریه پرچم اباعبدالله(ع) را برافراشته می کنند، نشانه این است که آخرین تلاش‌های استکبار جهانی در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه به لطف خداوند و امام حسین(ع) هیبت استکبار جهانی فرو ریخته است، تصریح کرد: امروز اگر چه دشمنان با استفاده از رسانه، فضای مجازی به جنگ با اسلام آمده‌اند اما با خواست خداوند همه آنها فرومی‌ریزد.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حرکت دشمنان خلاف اسلام است و به طور قطع و یقین سرنگون می‌شوند، بیان کرد: نظام سوسیالیسم فرو ریخته است و امروز گورباچف رهبر اتحاد سوسیالیستی با نوشتن خاطراتش زندگی می‌کند.

حجت الاسلام رضایی گفت: امروز هیبت و ابهت چندین ساله آمریکا فرو ریخته است و ملت ما باید با تمام وجود در تمامی صحنه‌ها حضور یابد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز جوانان در عراق  به عشق امام حسین(ع) جمع می‌شوند و در لبنان و سوریه پرچم اباعبدالله الحسین(ع) برافراشته می کنند اظهارکرد: همه نشانه این است که آخرین تلاش‌های استکبار جهانی در حال فروپاشی است.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به  هفته پدافند غیر عامل  بیان کرد: پدافند غیر عامل شامل جنگ نیست بلکه حوادثی مثل سیل، زلزله و غیره نیز تأثیر مهمی در کاهش خسارت‌ها دارد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه پدافند غیرعامل به معنای مصون‌سازی جامعه است، افزود: کشورهایی مانند چین با ساخت شهر زیرزمینی و سوئیس با ساخت هتل در دامن کوه‌ها در حال مصون‌سازی کشور خود هستند

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: ما باید در جمهوری اسلامی ایران ،کشور خود را مصون‌سازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه هر کامپیوتری یک چشم جاسوسی پشت خود دارد، تصریح کرد: ملت ما باید مراقب جنگ نرم بوده و راه‌های مقابله با دشمن را پیش‌بینی کرده و در مقابل آنها ایستادگی کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon