تشکیل جلسه هیات نظارت بر مطبوعات برای بررسی رسانه‌های اسیدپاش


تشکیل جلسه هیات نظارت بر مطبوعات برای بررسی رسانه‌های اسیدپاش

خبرگزاری تسنیم: نماینده قوه قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات گفت: این موضوع در هیئت شورای نظارت بر مطبوعات مطرح شده و این شورا این هفته در این خصوص تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، قاضی سراج در گفتگو با  "خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به حادثه اسیدپاشی های اخیر اصفهان گفت: قطعاً هرکس حتی ذره ای وجدان داشته باشد دست به چنین اقدامی نمی زند.

نماینده قوه قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات ادامه داد: کسی که چنین اقدامی را انجام می دهد قطعاً بویی از اسلام نبرده است و باید به اشد مجازات برسد.

قاضی سراج در ادامه در خصوص اینکه برخی از رسانه های داخلی با مطبوعات خارجی هماهنگ شده اند و حوادث اسیدپاشی های اخیر اصفهان را به صورت غیرواقع به بحث امر به معروف و نهی از منکر مرتبط کرده اند و اینکه نحوه برخورد با این رسانه ها چگونه خواهد بود، گفت: این مسئله در هیئت نظارت بر مطبوعات مطرح شده است و پس از بررسی های دقیق در این خصوص اعلام نظر خواهد شد.

نماینده قوه قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات خاطرنشان کرد: این هفته، هیئت نظارت بر مطبوعات برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه خواهد داد و اعلام نظر خواهد شد.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon