یادواره شهدای دانشجو و مهندسان در جهرم برگزار شد


یادواره شهدای دانشجو و مهندسان در جهرم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای دانشجو و مهندسان در جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در جهرم، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره شهدای دانشجو و مهندسان در جهرم برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صادقی، در این یادواره با بیان اینکه خمپاره‌ها جان شهدا و ماهواره‌ها غیرت و عفت ما را گرفتند، اظهار کرد: شهدا دعا داشتند اما ادعا نداشتند، اهل نیایش بودند اما اهل نمایش نبودند وشهدا هرروز زنده‌تر و خوشبوتر‌اند اما ما متاسفانه روزبه‌روز مرده‌تر می‌شویم که ماهواره نیز در این زمینه بسیارنقش‌آفرین وتاثیرگذار است.

وی افزود: درجنگ‌های قبل از 8 سال دفاع مقدس هرحکومتی به آسانی قسمتی از ایران را تصرف می‌کرد اما درهشت سال جنگ تحمیلی نه تنها هیچ قسمتی از خاک کشورمان  به تصرف دشمن نرفت بلکه براساس قرارداد 1977 میلادی قسمتی از ایران که در حکومت‌های قبلی از دست رفته بود به کشور بازگشت.

حجت‌الاسلام صادقی به نقل از یک سرلشکر عراقی گفت: ما  در 8 سال جنگ ایران و عراق بسیجی‌ها را دست کم گرفته بودیم و خوشحال بودیم که این افراد 10 تا 15  روز آموزش دیده‌اند اما آنها به گونه‌ای می‌جنگیدند که به ذهن ما آزموده‌های جنگ خطور نیز نمی‌کرد.

وی با بیان رمز پیروزی در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دلیل پیروزی ما ایستادگی ما بود و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران نیز باید این نکته را مد نظر داشته باشد که تنها با ایستادگی پیروز می‌شود.

رزمنده وجانباز 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند:ما به تیم مذاکره‌کننده اعتماد داریم و آنها فرزندان ما هستند، گفت: در مذاکرات هسته‌ای باید تلاش کرد تا عزت مردم و کشورمان  حفظ شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon