سوریه برای دفاع از اسلام در مقابل تکفیری‌ها ایستاده است


سوریه برای دفاع از اسلام در مقابل تکفیری‌ها ایستاده است

خبرگزاری تسنیم: مدیر مجمع شیخ احمد کفتار دمشق گفت: سوریه برای دفاع از اسلام در مقابل تکفیری‌ها ایستاده است و دولت و مردم ایران در مقابله با هجوم تکفیری‌ها در کنار سوریه بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، شیخ محمد شریف الصواف مدیر مجمع شیخ احمد کفتار دمشق پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تحولات سوریه اظهار کرد: امروز سوریه برای دفاع از اسلام در مقابل تکفیری‌ها ایستاده است و علمای سوریه برای بیان کلام حق به ایران آمدند.

وی تصریح کرد: ما از مدرسه اهل بیت (ع) اهمیت وحدت در جهان اسلامی می‌آموزیم، ائمه معصومین (ع) برای وحدت مسلمانان تلاش کردند. اسلام برای این آمد که ما یک امت واحده باشیم، اما تکفیری‌ها در تلاش هستند که این امت واحد را به طائفه‌های مختلف تقسیم کنند.

الصواف تکفیر را برخلاف سیره پیامبر (ص) دانست و افزود: این تفکر در زمان امام علی (ع) هم وجود داشت و خوارج مسلمانان را تکفیر می‌کردند، فکر تکفیری به دنبال خارج کردن مسلمانان از دین اسلام هستند و آن‌ها چهره اسلام را در جهان تخریب کردند.

مدیر مجمع شیخ احمد کفتار دمشق با اشاره به تکفیری‌ها گفت: تکفیری‌ها امروزه مسجد الاقصی را در فلسطین‌‌ رها کردند و به دنبال کشتن مسلمانان هستند.

 انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon