هدف گروه‌های تکفیری ایجاد حاشیه امنیت برای اسرائیل است

هدف گروه‌های تکفیری ایجاد حاشیه امنیت برای اسرائیل است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: هدف گروه‌های تکفیری تشدید اختلافات مذهبی بین شیعیان و اهل تسنن و همچنین ایجاد حاشیه امنیت برای اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران, سردار علی نصیری در آستانه هفته بسیج  به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین  اظهار کرد: 35 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشته  و نقش اصلی در پیروزی  انقلاب اسلامی را مردم ایفا کردند.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب با تشکیل بسیج، مردم را برای حفظ انقلاب خودشان را آماده کردند، بسیجی یعنی همه آن افرادی که دل داده انقلاب هستند و امروز در جمعیت 70 میلیونی کشور 70 میلیون بسیجی وجود دارد.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) تاکید کرد: بسیج به عنوان یک تفکر بنیادین در جامعه مطرح است و امروز در تمام عرصه های موجود حضور بسیج قابل لمس است و امروز برای پیشبرد تمام بخش های کشور نیاز به تفکر بسیجی داریم که اوج حضور  آن را در 8 سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به نقش بسیج در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: رهبر انقلاب بر ورود بسیج در حوزه تذکر لسانی تاکید کردند و باید بسیجیان در حوزه امر به معروف  ورود کنند، که در حوزه بسیج به صورت ویژه به نقش ماهواره ها در جامعه به بررسی آسیب های ماهواره پرداخته است.

سردار نصیری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: سازمان بسیج  حضور جدی در عرصه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دادده و امروز در عرصه های کشاورزی، دامپروری و مشاغل خانگی اتفاقات خوبی افتاده که نشان دهنده عزم بسیج در اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: دشمن  با تحمیل جنگ 8 ساله  تصمیم داشت در مسیر انقلاب اخلال ایجاد کند که پس از شکست در این جنگ  وارد عرصه جنگ فرهنگی شد از این رو امروز اساس کار دشمن جنگ فرهنگی است هم در حوزه داخلی کشور و هم در منطقه شاهد حملات فرهنگی استکبار جهانی هستیم.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که با توپ و تانک نمی تواند کشور ما را تسخیر کند و آن ها با ماهواره به عنوان ابزار تهاجم فرهنگی پیش آمدند، امروز ابزار دشمن روی پشت بام منزل های ما است و همه باید بدانند بیش از 400 شبکه ماهواره ای فارسی زبان در حال القاء سبک زندگی غربی به جامعه ما هستند.

وی با اشاره به بعد دیگر جنگ نرم و فرهنگی در منطقه خاورمیانه به ظهور تکفیری ها اشاره کرد و گفت: گروه های تکفیری  چهره اسلام را زشت و خشن  نشان می دهند امروز اسلام ناب از مرز خاورمیانه گذشته، اروپا و آمریکا را در نوردیده است و همین موجب وحشت دنیای غرب شده لذا سعی می کنند با ارائه چهره ای دیگر به دنبال تضیعف اسلام در جهان باشند.

سردار نصیری خاطرنشان کرد: هدف دوم این گروه های تکفیری  تشدید اختلافات مذهبی بین شیعیان و اهل تسنن است و سومین هدف دشمن ایجاد حاشیه امنیت برای اسرائیل است و هدف بعدی آن ها  مهمتر از بین بردن زیر ساخت‌های کشورهای مسلمان و تضعیف قوای اقتصادی آن‌ها  است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon